Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Καιρός και μαθηματικά στο νηπιαγωγείο

Ζήση Ανθή : Ο καιρός στο νηπιαγωγείο .

Πόσες φορές έχει επαναληφθεί το ίδιο καιρικό φαινόμενο σε ένα μήνα ; 
 Μπορείς να μετρήσεις πόσες μέρες έχει ήλιο , βροχή κτλ και να γράψεις τον αντίστοιχο αριθμό ; Ποιο καιρικό φαινόμενο ήταν πιο συχνό το μήνα που πέρασε ; Είναι μερικές από τις καθιερωμένες ρουτίνες με τις οποίες ασχολούμαστε όταν τελειώνει ένας μήνας κι είναι ευκαιρία να ασχοληθούμε με λίγα μαθηματικούλια !! Απαριθμούμε , γράφουμε αριθμούς , χρησιμοποιούμε έννοιες όπως λιγότερες - περισσότερες μέρες ή τόσες - όσες , όταν μιλάμε για τον ίδιο αριθμό ... Μια πρακτική πρόταση σε ένα απλό πίνακα έγχρωμο , ασπρόμαυρο ή εντελώς κενό για να το ζωγραφίσουν και να γράψουν τις λεξούλες τα ίδια τα παιδιά . 




2 σχόλια:

  1. Πολύ καλή σκέψη Ανθή, ίσως το παρουσιάσω και στο lisari.blogspot.com, διαφορετικά θα το κρατήσω για την κόρη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ !! Σίγουρα , όμως στο lisari.blogspot .com θα πρέπει να προσαρμοστεί για τις ανάγκες μεγαλύτερων παιδιών !

      Διαγραφή