Ζήση Ανθή : Ο καιρός στο νηπιαγωγείο .
Πόσες φορές έχει επαναληφθεί το ίδιο καιρικό φαινόμενο σε ένα μήνα ;
Μπορείς να μετρήσεις πόσες μέρες έχει ήλιο , βροχή κτλ και να γράψεις τον αντίστοιχο αριθμό ; Ποιο καιρικό φαινόμενο ήταν πιο συχνό το μήνα που πέρασε ; Είναι μερικές από τις καθιερωμένες ρουτίνες με τις οποίες ασχολούμαστε όταν τελειώνει ένας μήνας κι είναι ευκαιρία να ασχοληθούμε με λίγα μαθηματικούλια !! Απαριθμούμε , γράφουμε αριθμούς , χρησιμοποιούμε έννοιες όπως λιγότερες - περισσότερες μέρες ή τόσες - όσες , όταν μιλάμε για τον ίδιο αριθμό ... Μια πρακτική πρόταση σε ένα απλό πίνακα έγχρωμο , ασπρόμαυρο ή εντελώς κενό για να το ζωγραφίσουν και να γράψουν τις λεξούλες τα ίδια τα παιδιά .
Πολύ καλή σκέψη Ανθή, ίσως το παρουσιάσω και στο lisari.blogspot.com, διαφορετικά θα το κρατήσω για την κόρη μου!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ !! Σίγουρα , όμως στο lisari.blogspot .com θα πρέπει να προσαρμοστεί για τις ανάγκες μεγαλύτερων παιδιών !
Διαγραφή