Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

Θεατρικό χριστουγεννιάτικο : Ο Αι Βασίλης δίαιτα ακολουθεί ...

Ο Αϊ Βασίλης δίαιτα ακολουθεί  !!!!!!!!!!!


Θεατρικό για 13 +  παιδιά

Ρόλοι :
1.   Αϊ Βασίλης
2. Γυναίκα Αϊ Βασίλη
3. Αρχι- νάνος
4. Διαιτολόγος
5. Τάρανδος 1
6. Τάρανδος 2
7. Μικροβιολόγος
8. Ξωτικό 1
9. Ξωτικό 2
10.      Ξωτικό 3
11.       Ξωτικό 4
12.      Ξωτικό 5
13.      Ξωτικό 6



Αϊ Βασίλης
Κανέλα και γαρύφαλλο
 το σπίτι όλο μυρίζει !!!!
Αχ!! Αυτή η γυναίκα μου ,
πόσο με φροντίζει !!!!!

Μπακλαβάδες , κουραμπιέδες ,
Δίπλες!!!!! Τι πολλά γλυκά !!!!!
Από ποια να ‘ρχίσω πρώτα ;
Μμμμμ!! Μου τρέχουνε τα σάλια …
Αχ ! Έχω γίνει χάλια !!!!

Ο Αϊ Βασίλης τρώει τα γλυκά  , έχει λερωθεί από την άχνη κι εκείνη την ώρα μπαίνει η γυναίκα του !



Γυναίκα Αϊ Βασίλη

Βασίλη μου , τι κάνεις εδώ πέρα
και όλα τα γλυκά άδειασες από την πιατέλα ;
Έκπληξη ήθελα να κάνω στα ξωτικά ,
να περάσουν μαζί μας Χριστούγεννα μοναδικά !!!

Αι Βασίλης

Αν το ‘ξερα , αγάπη μου ,
δε θα τα είχα φάει !!
Την έκπληξη σου χάλασα …
τα έκανα όλα θάλασσα !!!!!

Γυναίκα Αϊ Βασίλη

Μη νοιάζεσαι για τα γλυκά !!
Άλλα θα φτιάξω πάλι,
Μα κοίτα την κοιλιά σου !!!!
Τι είναι αυτό το χάλι ;

Όλη τη μέρα τη βγάζεις στην κουζίνα !!
Πώς γίνεται να έχεις τόση πείνα ;
Και τα βράδια στο ψυγείο τριγυρίζεις ,
όλα τα καταβροχθίζεις …
κι ύστερα στο κρεβάτι ροχαλίζεις !!!

Έτσι , που πας , καημένε μου
στη στολή σου δε θα μπαίνεις !!
Γι’ αυτό σήκω πάνω γρήγορα …
με χέρια σταυρωμένα μη μένεις !!

Μπαίνει στη σκηνή ο Αρχι- νάνος

Αρχι-νάνος

Άκουσα τη συζήτηση
Και ένα θα σου πω !!
Δίαιτα πρέπει να ξεκινήσεις
τις συμβουλές του διαιτολόγου
όλες ν’ ακολουθήσεις !!

Ο Αϊ Βασίλης πηγαίνει στο διαιτολόγο

Διαιτολόγος

Καλώς τον Αϊ Βασίλη !!!!
Ποιος άνεμος σε έφερε στα μέρη τα δικά μου ;


Τάρανδος 1

Εγώ τον έφερα εδώ ,
στο έλκηθρο επάνω ,
Μα πόνεσε η μέση μου ,
Δεν ξέρω τι να κάνω !!!

Έβαλε αρκετά κιλά ,
Δεν πάει πλέον για δουλειά !!
Τα ξωτικά τρέχουν για όλα ,
κι αυτός αραχτός πίνει coca cola
και τρώει πατατάκια και γλυκά όλη την ώρα !!

Διαιτολόγος

Ανέβα στη ζυγαριά , το βάρος να μετρήσω !
Φαί πολύ και καθισιό ….Ξεπέρασες τα 100 !!!!!!

Χμμ !! Δίαιτα πρέπει να αρχίσεις
και τα γλυκά να τα αφήσεις !
Ξέχνα τα κανταΐφια , τα σιροπιαστά
Κι όλα  εκείνα τα παχυντικά φαγητά !!

Πρέπει τη διατροφή σου να αλλάξεις
Και τις παλιές συνήθειες όλες να ξεχάσεις !!
Το διαιτολόγιο αυτό είναι για σένα ,
Να το τηρείς μ’ ευλάβεια κι έλα μετά σε μένα !!!

Αν δεν τα καταφέρω να σε κάνω να χάσεις κιλά,
Το πτυχίο μου θα σκίσω στο λέω αληθινά !!!!
Πήγαινε κάνε κι αυτές τις εξετάσεις
Κι όλες τις συμβουλές μου να διαβάσεις !!!

Τάρανδος 2

Απόφαση πρέπει να πάρει σοβαρή !!
Τα κιλά του χάσει , να χωρέσει στη στολή !!!
Μα κι εμείς πάνω στο έλκηθρο να τον κουβαλάμε
και διόλου να μην αγκομαχάμε !!!

Ο Αϊ Βασίλης πηγαίνει στο μικροβιολόγο και κάνει εξετάσεις αίματος .

Μικροβιολόγος

Αϊ  Βασίλη βλέπω θα κάνεις εξετάσεις !
Καλά αποτελέσματα στα χέρια σου να πιάσεις !

Ο Αϊ Βασίλης παίρνει τις εξετάσεις αίματος .

Η χοληστερίνη σου στο κόκκινο έχει πάει !!
Να το πεις στη γυναίκα σου που τόσο σ’ αγαπάει !!
Τα φαγητά να μην τα κάνει τόσο λιπαρά ,
σαλάτες να ετοιμάζει και λαχανικά !

Ο Αϊ Βασίλης επιστρέφει στο σπίτι


Ξωτικό 1

Ο Αϊ Βασίλης σήμερα είναι σκεφτικός !!
Στο σαλόνι πάνω κάτω περπατά
Και στο γραφείο κάθεται και όλο μελετά !!

Ξωτικό 2

Τι γράφει ; Ποιος μπορεί να δει ;
Τα γυαλιά μου ας φορέσω ,
Τις σκέψεις του να σας εκθέσω !

«Αγαπητά μου , παιδιά !!
Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν ξανά !
Δώρα θα σας φέρω και πάλι διαλεχτά !
Μη σας ξαφνιάσει ,
αν δεν έχω στρουμπουλή κοιλιά !!
Δίαιτα αποφάσισα να κάνω ,
Άκουσα το φίλο μου , το νάνο !
Γι’ αυτό , σας παρακαλώ ,
μη μου αφήσετε κανένα μπισκότο
… έτσι για το καλό !
Αφήστε μου καλύτερα ένα φρουτάκι
Κι αν θέλετε και λίγο νεράκι !!
Νερό πρέπει να πίνω συνεχώς ,
Κι όλα αυτά που έτρωγα να τα ξεχάσω ο φτωχός !
Αν θέλω να ζήσω χρόνια πολλά
και δώρα να πηγαίνω σε όλα τα παιδιά ,
Πρέπει το πρόγραμμά μου να τηρήσω
Και τις συμβουλές του διαιτολόγου να ακολουθήσω !!

Ξωτικό 3

Βλέπω το πήρε σοβαρά !
Ως τις γιορτές θα χάσει τα περιττά κιλά !
Σαλάτα τρώει με λίγο τόνο
κι από ψωμί , μια φέτα μόνο !!

Ξωτικό 4

Έχει αλλάξει το μενού ,
Μα έχει βάλει και στο νου ,
Γυμναστική να ξεκινήσει ,
Το στόχο του να κατακτήσει !!!

Σκοινάκι κάνει όλη μέρα ,
Βαράκια σηκώνει στον αέρα !!

Προς τον Αϊ Βασίλη

Άγιε Βασίλη , έχω να σου προτείνω κάτι  …
Με κοιλιακούς και κάμψεις ,
τις θερμίδες θα τις κάψεις!
Με περπάτημα γοργό
και με ρυθμικό χορό ,
Το σώμα σου θα σφίξεις
και στη δουλειά να το ρίξεις !!!

Ξωτικό 5

Τρώει πέντε γεύματα καθημερινά ,
σε διαστήματα τακτά !!
Δεν τρώει όμως περιττά !
Τη δίαιτά του ακολουθεί πιστά !
Στις καμινάδες δε θέλει να φρακάρει
Και την κοιλιά του τώρα κουμαντάρει !

Ξωτικό 6

Με όλη αυτή τη δίαιτα μισός μας έχει μείνει
κι η πλαδαρή κοιλίτσα του πλάκα πια έχει γίνει !
Άλλη στολή γρήγορα πρέπει να αγοράσει

και στα παιδιά  άμεσα τα δώρα να μοιράσει !

Ζήση Ανθή 

Ο Αϊ Βασίλης μοιράζει τα δώρα .


Αφιερωμένο στον πολύ καλό φίλο , Γιάννη Ζιώγα , το διαιτολόγο από τον οποίο έκλεψα πολλές ιδέες για να φτιάξω αυτό το θεατρικό !!!! Σ' ευχαριστώ , Γιάννη !!!!!!!!!!!!!
Δείτε το αρχείο εδώ.

7 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ , Τάνια μου !!!
      Μόλις σήμερα κατάφερα να το γράψω , για να είμαστε έτοιμοι για τη γιορτούλα μας !!!!!
      Καλές γιορτές !!!!!

      Διαγραφή
  2. Ανθή τέλειο το θεατρικό σου!! Μας δίνεις όμορφες ιδέες!!! Σε ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο Ανθή!!! είναι υπέροχο! Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ πάρα πολύ ωραίο θεατρικό!!!! Σας ευχαριστούμε που το αναρτήσατε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανθή έχουμε μιλήσει και παλαιότερα...Το blog σου και οι ιδέες σου είναι καταπληκτικές!!!!! Ένα βραβειάκι σε περιμένει στο http://efibarlou.blogspot.gr/ ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ? ΑΝ ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ? ΤΟ MAIL MOY EINAI : mardev2008@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή