Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Σαλιγκαρομοτίβα

Ζήση Ανθή : Μοτίβα στο νηπιαγωγείο .

Παίζοντας με τα μοτίβα στο νηπιαγωγείο 




Τα σαλιγκαρομοτίβα ήταν μια ιδέα της συναδέλφισσάς μου , Ιωάννας Παπαδοπούλου (παράλληλη στήριξη ) , που την έκανα πράξη  και την ευχαριστώ πολύ  !! Και φυσικά της αφιερώνω αυτή τη δημοσίευση !! 
Μπορούμε να κάνουμε διάφορα μοτίβα πάνω στο κέλυφος του σαλιγκαριού με δύο ή και περισσότερα χρώματα , με απλά ή πιο σύνθετα μοτίβα . Προχωράμε πάντα από τα πιο εύκολα και σιγά - σιγά τα δυσκολεύουμε .  







Τι λείπει από το σαλιγκαρομοτίβο ; Αν έχουμε με χριτς χρατς τους κύκλους , πολύ εύκολα θα προσθέσει το σωστό το νηπιάκι μας ! 



Το σαλιγκάρι θα ήταν προτιμότερο να το ετοιμάσουμε πάνω σε ένα μεγάλο κάνσον χαρτόνι και να εκτυπώσουμε μεγαλύτερους κύκλους από τα παραδείγματα . 
Μπορούμε να ζητήσουμε από τα παιδιά να φτιάξουν ακόμη και το δικό τους μοτίβο είτε στην πράξη με τους κύκλους στο χαρτόνι είτε να το χρωματίσουν . 



6 σχόλια:

  1. ουάου!!!!!!!! Ανθή μου, τι χρήσιμο!!!!!!!!!!! ευχαριστούμε!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία τα σαλιγκαράκια με τα μοτίβα!!!! Σίγουρα θα αρέσουν πολύ και στα παιδιά!!!!ευχαριστούμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι καταπληκτική. Έχεις τρομερές ιδέες σε ευχαριστούμε πολύ. Εργαστηρι χειροτεχνίας Marsupineli Ιωάννινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σας ευχαριστώ πολύ !!
    Τονίζω όμως ότι αυτή η ιδέα ήταν της Ιωάννας ! Κι είμαι πολύ τυχερή που έχω μέσα στην τάξη μου ( παράλληλη στήριξη ) ένα άτομο με το οποίο μπορώ να συνεργαστώ και να ανταλλάξουμε ιδέες !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή