Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

Ένα βραβείο από το "Unpaixtable Blogger Award"



Ευχαριστώ πολύ , Γιώτα μου !!! 
Το "Unpaixtable Blogger Award" δημιουργήθηκε από το all4blogs και οι κανόνες είναι οι εξής:

Στην αρχή της ανάρτησής σου πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το ιστολόγιό του.
Επ! Μη βαριέσαι! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις...
Οι έξι ερωτήσεις είναι όλες ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους.
Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε συνδέσμους προς τα ιστολόγιά τους.
Στο τέλος του post απηύθυνε την πιο... unpaixtable ερώτησή σου στους bloggers που προτείνεις!
Κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award). Όταν το κάνεις, ενημέρωσε το all4blogs διότι θα σε προσθέσει στη λίστα με τους συμμετέχοντες.


1. Intro (όνομα, τοποθεσία, ζώδιο, blog platform)
λέγομαι : Ανθή Ζήση 
Είμαι : Καρκίνος (μακριά από μας!!!!) 
Γεννήθηκα στη Ζυρίχη της Ελβετίας 
Μένω στη Βέροια 
Γράφω στο  Blogger

 2. Ποιο είναι το moto του blog σου?
Το νέο νηπιαγωγείο που ονειρεύομαι !! Και δε νομίζω να υπάρχει κάποιος που να μην ονειρεύεται ένα νηπιαγωγείο με πλούσιο υλικό , πρωτότυπες ιδέες , παιδάκια - αστεράκια και γενικά άρτια υλικοτεχνική υποδομή !

3. Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί?
 Πιστεύω πως θα ήταν ένα διαδικτυακό παιχνίδι , που θα έδινε τη δυνατότητα στα παιδιά να μάθουν πολλά !!!!!

 4. Όταν γίνω διάσημη blogger, θα...
ήθελα να πως σε όλους τους επισκέπτες μου ότι λατρεύω τα παιδιά και τη δουλειά μου και μου αρέσει ό,τι σκέφτομαι και σχεδιάζω , να το μοιράζομαι μαζί σας !!!

 5. Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτησή σου.  
418 αναρτήσεις !!! Ποιος ψάχνει ; Πίνακες αναφοράς για την πυροσβεστική 


6. Ποια κατηγορία ιστολογίων θα ήθελες να αφανίσεις από την blog-όσφαιρα και γιατί?
καμια κατηγορια ο καθενας κανει οτι θελει  και γραφει οτι θελει.


7. Και η ερώτηση της  Γιώτας  είναι: πως αποφασισατε να ξεκινησετε το blogging;  ποιος σας παρακινησε;
Ξεκίνησα το blogging , χωρίς να με έχει βοηθήσει κάποιος και  χωρίς να έχω επιμορφωθεί πάνω σ' αυτό ! Ίσως κάποια στιγμή να το κάνω στο μέλλον ! Αυτό που με παρακίνησε ουσιαστικά είναι η αγάπη μου για τα παιδιά και για τη δουλειά μου και η ανάγκη των νέων συναδέλφων να στηριχθούν κάπου , για να μπορέσουν να κάνουν πιο εύκολη τη δουλειά τους .  Όταν πρωτοξεκίνησα να εργάζομαι σα νηπιαγωγός πριν 12-13 χρόνια , δεν είχα δυστυχώς τη χαρά να έχω πλάι μου άτομα που ήθελαν να μοιραστούν τις ιδέες τους ή το υλικό τους μαζί μου , αλλα και με άλλες νέες συναδέλφισσες . Τότε , ορκίστηκα στον εαυτό μου , πως όταν εγώ θα μπορώ να το κάνω , θα ανοίξω τους φακέλους μου και το υλικό μου και οι ιδέες μου θα είναι για όλους μας ! Έτσι , γινόμαστε όλες/οι  καλύτερες /οι !!!!!

Η δική μου ερώτηση στην οποία θα πρέπει να απαντήσουν οι κοπέλες ή οι άνδρες  που θα πάρουν το βραβείο είναι : 
Τι σας αρέσει να κάνετε πιο πολύ στη δουλειά σας ; (γλωσσικές δραστηριότητες , μαθηματικά , εικαστικά .... )

και το βραβείο το δίνω
Στο blog της Άννας : Πάμε Νηπιαγωγείο  
Στην Έλενα και την Kinderella
Στο blog του Ηλία : ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ !
Στο blog  της Δέσποινα ς : fun-tastic 14 
Στη Ρούλα και την Πρώτη κασετίνα !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου