Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

2014 ευχές για τη νέα χρονιά ... και 3 βραβειάκια !!!!

1, 2, 3 βραβειάκια , από διαφορετικά μπλοκάκια 


Κι επειδή Χριστούγεννα πλησιάζουν ... 
κι όλοι μικροί , μεγάλοι , ετοιμαζόμαστε πυρετωδώς για τη χριστουγεννιάτικη γιορτή , θα ήθελα να σας ευχαριστήσω φίλοι μου αγαπημένοι και να σας ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου να έχετε μια όμορφη , γλυκιά , χαρούμενη χρονιά , γεμάτη έμπνευση , φαντασία , δημιουργική διάθεση , να έχετε κοντά σας ανθρώπους που σας αγαπούν , αληθινούς φίλους και φυσικά υγεία !!!!!!! 


Καταρχήν θέλω να ευχαριστήσω τη αγαπητή φίλη , Γιώτα και το μπλοκάκι της "Όταν έχω εσένα ... μη φοβού κανένα !"
Θα απαντήσω στις ερωτήσεις και θα το χαρίσω με τη σειρά μου σε έξι φίλες!!!

1. Η  πιο όμορφη Χριστουγεννιάτικη ανάμνηση:
Τα αξέχαστα παιδικά χρόνια που λέγαμε τα κάλαντα στις γειτονιές !

2. Αγαπημένο ξένο Χριστουγεννιάτικο τραγούδι:
rockin around the christmas tree

https://www.youtube.com/watch?v=dxHL36aJvGU

3. Αγαπημένο Ελληνικό Χριστουγεννιάτικο τραγούδι:
Ο Αη Βασίλης πάλι θα ρθει ... έτσι , γιατί κι εμείς οι νηπιαγωγοί πιστεύουμε στα παραμύθια !!!!!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=dp-NxuU6Dwo&list=PLY16AweNriwZbD65iEllC7mURcy9X8raH

 4. Το δώρο που θα ήθελα για τα φετινά Χριστούγεννα:

Θα ήθελα ό,τι ονειρεύεται κι ελπίζει όλος ο κόσμος : υγεία , αγάπη , ευτυχία ... πολλά ζητάω ; 


Επίσης , θα ήθελα να ευχαριστήσω της αγαπητή φίλη Σοφία Αδάμου , που μέσα από το blog της μου χάρισε ένα ακόμη βραβειάκι !! Σοφία μου , καλές γιορτούλες , και 2014 ευχές για τη νέα χρονιά με έμπνευση  , δύναμη , δημιουργικότητα και χαμόγελα !!!! 



Κι ένα βραβειάκι από τις Παιδικές Πινελιές !!! Σωτηρία μου , σ' ευχαριστώ πάρα πολύ και σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να περάσεις χαρούμενα Χριστούγεννα και να έχεις μια χρονιά γεμάτη χαρούμενες , γλυκιές , όμορφες , πολύχρωμες πινελιές , με αγάπη και φαντασία !!!!!! 







3 σχόλια: