Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

Ένα θεατρικό για το καλοκαίρι

Ζήση Ανθή : Θεατρικό για το καλοκαίρι .

Ιούλη μήνα  Θεατρικό
Ρόλοι για 14 παιδιά


Ιούλιος
Σε τούτη την εκδήλωση
Θα σας καλωσορίσω
Και για τον Ιούλιο πολλά ,
Έχω να σας θυμίσω !

Γλάρος
Πάνω απ’ τα κύματα της θάλασσας πετώ ,
Για την Πρωτοβουλία για το παιδί ,
έχω έρθει τώρα εγώ !
Κι ένα μονάχα έχω να σας πω :
Να προσέχετε τον ήλιο τον καυτό !!!

Ήλιος
Σας στέλνω τις ακτίνες μου ,
όλους να σας ζεστάνω !
Στο νου σας να το βάλετε !
Πάντα καλό δεν κάνω !

Ιούλιος
Ιούλη μήνα τα παιδιά
στη θάλασσα πηγαίνουν
μέσα στη θάλασσα βουτούν,
τη δροσιά της λαχταρούν !

Μαμά
Παιδί μου , έλα εδώ κοντά ,
Στον ίσκιο να καθίσεις ,
Τον ήλιο τον καυτό
να μην τον αψηφήσεις
Καπέλο βάλε κι αντηλιακό ,
Κι έλα να χτίσουμε ένα πύργο εδώ !

Παιδί 1
Μα τι είναι όλα τούτα στην άμμο , μαμά ;
Τσιγάρα , σκουπίδια και άλλα πολλά !
Ποιος τα’ άφησε σ’ αυτή εδώ την αμμουδιά ;
Τη φύση δεν τη σκέφτονται ούτε σταλιά ;

Μπαμπάς
Στ’ αλήθεια αυτή η πράξη Είναι καταστροφική !
Για την αμμουδιά πρέπει κάποιος να νοιαστεί !
Πρέπει η παραλία να είναι καθαρή ,
για να τη χαίρεται κάθε παιδί !

Παιδί 2
Τον Ιούλη μήνα Μ’ αρέσει η ξεγνοιασιά ,
Να πάω στην παραλία , Παιχνίδι , ανεμελιά!
Να φτιάχνω ωραία κάστρα
Με τα’ άλλα τα παιδιά
Τι κι αν δεν ξέρουν όλα ελληνικά ;
Να παίζουμε όλοι μαζί
Στην καθαρή αμμουδιά .

Παιδί 3 :
Κι όταν δροσούλα θέλω ,
Ίσκιο αναζητώ !
Κάτω απ’ την ομπρέλα μένω
Και πίνω νεράκι δροσερό !

Κι ο ήλιος όταν καίει
ποτέ δεν το αμελώ ,
Αντηλιακό φοράω ,
Για να μην καώ !

Παιδί 4
Μες στο νερό βουτάω ,
Δελφίνι είμαι εγώ ,
Μπρατσάκια δε φοράω ,
ξέρω να κολυμπώ !

Αφηγητής
Τον Ιούλη ωριμάζουν
φρούτα νόστιμα πολύ
Και με κόπο τα μαζεύουν
στα χωράφια οι γεωργοί !

Ροδάκινο
Είμαι το ροδάκινο εγώ το χνουδωτό
Κομπόστα θα με κάνετε ,
Μαρμελάδα ή γλυκό !
Τον Ιούλη ωριμάζω
Σ’ όλους τώρα το φωνάζω !

Καρπούζι
Κι εγώ το κατακόκκινο
Το δροσερό καρπούζι ,
Ωριμάζω στο μποστάνι ,
Απ’ τα Τρίκαλα ως τη Μάνη !

Πεπόνι
Το πεπόνι είμαι εγώ ,
που πολύ μοσχοβολώ !
Είμαι κίτρινο … φλουρί ,
δοκιμάστε στη στιγμή !

Σιτάρι
Και να θυμάστε όλοι σας
σας λέω ειλικρινά ,
πως το Ιούλη γίνονται ,
τα στάχυα όλα , παιδιά !

Τραγούδια , γλέντια ! Τι γιορτή !
στ’ αλώνι  πέρα όλους τους καλεί !!
Χρυσό καρπό μαζεύουν οι γεωργοί
που θα τους χαρίσει το ψωμί !

 Το συγκεκριμένο θεατρικό το έγραψα ως μια μικρή παρουσίαση του σχολείου , στο οποίο εργάζομαι για την εκδήλωση της  Πρωτοβουλίας για το παιδί , στην οποία θα συμμετέχουν όλα τα σχολεία της πόλης , ύστερα από πρόταση της σχολικής συμβούλου της περιοχής μας . (Στο θεατρικό δε θα συμμετέχουν όλα τα παιδιά του σχολείου ... δυστυχώς !!!! )



1 σχόλιο: