Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Ένα ποίημα αφιερωμένο σε ένα παιδί

Ζήση Ανθή : Ημέρα ατόμων με αναπηρία (3 Δεκεμβρίου )

Δε μπορώ να το πω ...


Η κυρία όλο με ρωτά ! 
Μα εγώ τι να πω ; 
Δεν καταλαβαίνω τι μου ζητά ! 
Πότε θα το συνειδητοποιήσει πια ; 

Δεν έχει καταλάβει 
πως το φτωχό μου το μυαλό 
δε μπορεί όλ' αυτά να τα συλλάβει 
με τόσο γρήγορο ρυθμό ;

Ας το επαναλάβει , 
μια ακόμα φορά 
κι ας μη δυσανασχετεί , 
όταν της λέω  :"Δε μπορώ ! 
Πες το , κυρία , άλλη μια φορά !!" 

Ας χρησιμοποιήσει λέξεις πιο απλές 
κι ας αφήσει εκείνες τις δυσνόητες , 
που μοιάζουν με λέξεις ξενικές !!!

Κι όταν διαβάζει παραμύθι , 
πώς να συγκεντρωθώ ; 
Άραγε θα μπορέσω κι εγώ να μορφωθώ ;

Ποίημα μου έβαλε στη γιορτή ! 
Μα ποιος θα μου το μάθει ; 
Ποιος θ' ασχοληθεί ;
Η μαμά μου δουλεύει ως αργά ...
κι ο μπαμπάς μου δεν ξέρει καλά ελληνικά !!! 

Μου είπε , θα μου το μάθε αυτή !! 
Μα εγώ , δε μπορώ ... 
να κάθομαι με τις ώρες γι' αυτό το σκοπό 
και το παιχνίδι να χάσω που τόσο αγαπώ !!

Μου ζήτησε μια λέξη από α ,να της πω !!! 
Μα γράμματα δεν ξέρω !! 
Είμαι παιδί μικρό !!! 

Ώρα να ζωγραφίσω !! 
Το μαρκαδόρο πώς να τον κρατήσω ; 
Μήπως να τον κρατήσω από ψηλά 
ή να κοιτάξω τ' άλλα τα παιδιά ;

Φαντάσου να μου ζήταγε 
 με πινέλα να χρωματίσω 
ή μ' ένα ψαλίδι την κατασκευή να ψαλιδίσω ... 

Δύσκολο , πολύ δύσκολο είναι το σχολειό !
Μα , σε ποιον να το πω ;
Ποιος θα το καταλάβει αλήθεια αυτό ;

Δε βλέπει ότι έχω κάποια αδυναμία 
και βοήθεια να ζητήσει από κάποια υπηρεσία ;
Άραγε , η μαμά θα το δεχτεί 
ή μήπως το πρόβλημα θα θέλει να κρυφτεί ; 

Όλα ξεκινούν απ' την αποδοχή !! 
Ας σκύψει πιο καλά , 
το πρόβλημα να δει !!! 
Δε γίνεται έτσι απλά να καλυφθεί 
ούτε απ' όλους κι όλα να κρυφτεί !!!

Καθόλου δεν πρέπει να ντραπεί !!! 
Μην τάχα κι άλλα παιδιά δεν υπάρχουνε στη γη,  
που νά 'χουν δυσκολία μαθησιακή ;

Βοήθεια , θα χρειαστώ , 
στο σχολείο για να σταθώ !!! 
Θέλω μια κυρία μ' εμένα ν' ασχοληθεί 
και να μου εξηγεί ό,τι μ' απασχολεί !!!! 

Θέλω τις απορίες μου να λύνει 
και στις εργασίες μου δίπλα μου να μείνει !!!!!
Θέλω να νιώθω σιγουριά 
και να μην ξαναπώ ποτέ ξανά : 
"Δε μπορώ να το πω !!!!!"

Κι από τους φίλους μου , ένα μόνο ζητώ !!!! 
Να μη λένε κι αυτοί , πώς δε μπορώ !! 
Να είναι κοντά μου , όταν τους χρειαστώ ΄
να μ' ενθαρρύνουν πάντα , όταν προσπαθώ !!!!

Ξέρω πως θα δυσκολευτώ !! 
Μα δε θα τα παρατήσω , 
μέχρι το στόχο μου να κατακτήσω !!!! 

Θέλω να μάθω γράμματα πολλά 
και να βοηθήσω κάποτε τ' αδύναμα παιδιά !!
Θέλω στ' αλήθεια να τα  καταφέρω 
και τις υπηρεσίες μου σε άλλους να προσφέρω !!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου