Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Το βραβείο της Αρετής



Με τον ερχομό του Νοέμβρη με περίμενε μια γλυκιά έκπληξη από την Αρετή και το υπέροχο μπλοκοσπιτάκι της !!!!!!! Αρετή μου , σ' ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανες !! Σου εύχομαι ολόψυχα να είσαι πάντα τόσο δημιουργική και να έχεις πάντοτε επιτυχίες σε ό,τι ονειρεύεσαι !!!!!!!!

Κανόνες
 1. Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο.
 2. Απαντάς στις ερωτήσεις.
3. Δίνεις, με τη σειρά σου, το βραβείο σε 7 bloggers.

Ερωτήσεις
1. Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνουν για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα, με το οποίο υπογράφεις τα κείμενά σου
Το όνομα του blog μου είναι "Το νέο νηπιαγωγείο που ονειρεύομαι" . Όλοι ονειρευόμαστε ένα ιδανικό χώρο στη δουλειά μας , με τις ιδανικότερες προοπτικές κι αναζητούμε ονειρεμένες ιδέες για να κάνουμε τη δουλειά μας πιο ευχάριστη , πιο πρωτότυπη και φυσικά για να νιώσουμε και οι ίδιες ακόμη πιο δημιουργικές !!!!!! Κι επειδή δεν ήθελα να αλλάξω πολύ το όνομα του μπλοκ , μιας και το πρώτο μου μπλοκάκι δεν είχε άλλη χωρητικότητα για νέες αναρτήσεις , πρόσθεσα απλά τη λέξη νέο στο καινούργιο μου μπλοκάκι !!!! Δεν είναι βέβαια τόσο καινούργιο .... μιας και σε λίγο καιρό θα κλείσει κι αυτό τον πρώτο του χρόνο στις μπλοκογειτονιές !!!!!!!

2. Αν δεν ήσουν άνθρωπος, τι θα ήθελες να είσαι και γιατί;

Θα ήθελα να ήμουν ένα πουλί , όπως ο κύκνος γιατί είναι περήφανος , πανέμορφος , κατάλευκος κι επιπλέον γιατί αγαπώ τη φύση , τα ζώα και ιδιαίτερα το birwatching !!!!!!!!

3 Αν σε σταματούσαν στον δρόμο απ' το Blog TV και σε ρωτούσαν "Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα, σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων;", τι θα απαντούσες; Ποιο είναι; 
Λατρεύω το να μοιράζομαι κάθε μου ιδέα με όλους τους αγαπημένους φίλους , συναδέλφους ,γονείς και παιδιά !!!!!

4. Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις; 
Η έμπνευση της κάθε στιγμής και η ενασχόληση μου με μια τόσο δημιουργική , αξιαγάπητη και εύπλαστη ηλικία !!!!!


5.Ποια φωτογραφία θα βάζατε για την 'ζωή'; 



... ας ξυπνάμε με ένα γλυκό χαμόγελο κι ας μεταδίδουμε σε όλους αισιόδοξα μηνύματα !!!!!


 6.Αγαπημένη λέξη
ΕΛΠΙΔΑ


Το Βραβείο το στέλνω στα παρακάτω αγαπημένα Blog που προσφέρουν απλόχερα τις γνώσεις και τις ιδέες του στην τόσο σημαντική και ευαίσθητη προσχολική εκπαίδευση!!!!!!!


  1. Τα νήπια ταξιδεύουν 
  2. Μέσα σε ένα σεντουκάκι 
  3. Νηπιαγωγείο Δημιουργίς της Βασιλικής Νίκου
  4. Της τάξης και της πράξης
  5. Νηπιαγωγός από τα πέντε 
  6. Ταξιδεύοντας στον κόσμο των νηπίων !!
  7. Ταξίδι στη χώρα ... των παιδιών !

2 σχόλια:

  1. Ανθή μου σε ευχαριστώ τοοοοοοοοσο πολύ!!!!!!!!!!Μεγάλη μου τιμή!!!!!Καλή συνέχεια εύχομαι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΝΘΗ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕΣ!!!! ΜΕ ΤΙΜΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΣΟΥ ΕΡΓΟ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΖΗΛΟ ,ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΣ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΘΟΗΘΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΙΣ ΝΕΟΤΕΡΕΣ! ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή