Εποπτικό υλικό ,ιδέες και δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο : Λίστες αναφοράς , εικονόλεξα , φύλλα εργασίας ...
Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014
Κυριακή 30 Μαρτίου 2014
Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014
Χελιδόνι και μαθηματικά : Ένα παιχνίδι με μαθηματικές έννοιες κι ένα φύλλο εργασίας
Ζήση Ανθή : Εποπτικό υλικό για τα αποδημητικά πουλιά στο νηπιαγωγείο .
Σχεδιάζουμε σε ένα χαρτί κάνσον δυο αντικριστές κολώνες της ΔΕΗ με τα συρματοπλέγματα . Στη συνέχεια κόβουμε πολλά χελιδονάκια ή άλλα αποδημητικά πουλιά και ζητάμε από τα παιδιά να μας πουν πόσα βάλαμε σε κάθε συρματόπλεγμα ή να βάλουν τόσα - όσα τους ζητούμε ή τόσα - όσα έχει στο 1ο συρματόπλεγμα .
Μπορούμε επίσης να ζητήσουμε από τα παιδιά να βάλοιυν στο πρώτο συρματόπλεγμα π.χ. 5 και να αυξάνουν τον αριθμό των χελιδονιών στα επόμενα κατά 1 , 2 , 3 κλπ .
Μπορούμε να τοποθετήσουμε μερικά χελιδόνια στα συρματοπλέγματα και να ζητήσουμε να προσθέσουν ή να αφαιρέσουν , αν χρειαστεί , έτσι ώστε να έχουν όλα τόσα - όσα είναι στο 5ο συρματόπλεγμα .
Μπορούμε να ρωτήσουμε σε ποιο συρματόπλεγμα έχουμε βάλει τα περισσότερα και σε ποιο τα λιγότερα .
Μπορούμε να ασχοληθούμε με την πύκνωση και την αραίωση και φυσικά να χρησιμοποιήσουμε το παιχνίδι ανάλογα με τους στόχους μας και τις επιδιώξεις μας !!
Πάνω στις κολώνες της Δ.Ε.Η. χελιδόνια πολλά έχουν σταθεί !!
Σχεδιάζουμε σε ένα χαρτί κάνσον δυο αντικριστές κολώνες της ΔΕΗ με τα συρματοπλέγματα . Στη συνέχεια κόβουμε πολλά χελιδονάκια ή άλλα αποδημητικά πουλιά και ζητάμε από τα παιδιά να μας πουν πόσα βάλαμε σε κάθε συρματόπλεγμα ή να βάλουν τόσα - όσα τους ζητούμε ή τόσα - όσα έχει στο 1ο συρματόπλεγμα .
Μπορούμε επίσης να ζητήσουμε από τα παιδιά να βάλοιυν στο πρώτο συρματόπλεγμα π.χ. 5 και να αυξάνουν τον αριθμό των χελιδονιών στα επόμενα κατά 1 , 2 , 3 κλπ .
Μπορούμε να τοποθετήσουμε μερικά χελιδόνια στα συρματοπλέγματα και να ζητήσουμε να προσθέσουν ή να αφαιρέσουν , αν χρειαστεί , έτσι ώστε να έχουν όλα τόσα - όσα είναι στο 5ο συρματόπλεγμα .
Μπορούμε να ρωτήσουμε σε ποιο συρματόπλεγμα έχουμε βάλει τα περισσότερα και σε ποιο τα λιγότερα .
Μπορούμε να ασχοληθούμε με την πύκνωση και την αραίωση και φυσικά να χρησιμοποιήσουμε το παιχνίδι ανάλογα με τους στόχους μας και τις επιδιώξεις μας !!
Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014
Τρίτη 25 Μαρτίου 2014
Τα αριθμολούλουλουδα , ένα παιχνίδι μαθηματικών
Ζήση Ανθή : Εποπτικό υλικό και ιδέες για την άνοιξη στο νηπιαγωγείο .
Πλαστικοποιούμε ένα χαρτί κάνσον , κατά προτίμηση μεγαλύτερο από Α4 και βάζουμε χριτς χρατς . Τοποθετούμε τις καρτελίτσες πλαστικοποιημένες και ζητάμε να βρούνε τα λουλούδια που είναι ίσα ή μεγαλύτερα ή μικρότερα . Ένα παιχνίδι για τη γωνιά των μαθηματικών , που θα μπορούν να παίζουν μ' ευτό στις ελεύθερες δραστηριότητες .
Αριθμολούλουδα μικρά , μεγάλα ή ίσα μ' αυτά .
Πλαστικοποιούμε ένα χαρτί κάνσον , κατά προτίμηση μεγαλύτερο από Α4 και βάζουμε χριτς χρατς . Τοποθετούμε τις καρτελίτσες πλαστικοποιημένες και ζητάμε να βρούνε τα λουλούδια που είναι ίσα ή μεγαλύτερα ή μικρότερα . Ένα παιχνίδι για τη γωνιά των μαθηματικών , που θα μπορούν να παίζουν μ' ευτό στις ελεύθερες δραστηριότητες .
Κυριακή 23 Μαρτίου 2014
Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014
Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014
Κυρία , με ποια όπλα πολεμούσαν οι αγωνιστές το 1821 ;
Ζήση Ανθή : Εποπτικό υλικό για την Επανάσταση του 1821 .
Για περισσότερες πληροφορίες , δείτε τον παρακάτω σύνδεσμο :
http://ellas2.wordpress.com/2009/03/23/%CF%84%CE%B1-%CF%8C%CF%80%CE%BB%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%85-1821/
Πίνακας αναφοράς με τα όπλα των Ελλήνων αγωνιστών της Επανάστασης του '21
Για περισσότερες πληροφορίες , δείτε τον παρακάτω σύνδεσμο :
http://ellas2.wordpress.com/2009/03/23/%CF%84%CE%B1-%CF%8C%CF%80%CE%BB%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%85-1821/
Σάββατο 15 Μαρτίου 2014
Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014
Τρίτη 11 Μαρτίου 2014
Φύλλα εργασίας για την Ελλάδα
Ζήση Ανθή : Εποπτικό υλικό και ιδέες για την Ελλάδα .
Ώρα να συζητήσουμε με τα μικρούλια μας !!Ποιες είναι οι ομορφιές της πατρίδας μας ; Ποια αξιοθέατα ή μνημεία της χώρας μας γνωρίζετε ; Τι παράγει η χώρα μας ; Ποια είναι τα παραδοσιακά ελληνικά φαγητά που θα προτείναμε σε ένα ξένο ; Τι γνωρίζετε για τη μουσική και τα τραγούδια της ;
Ένα ελεύθερο φύλλο εργασίας , αλλά και ένα φύλλο εργασίας για τη μελέτη , όπου τα παιδιά καλούνται να χρωματίσουν μόνο τις εικόνες που ταιριάζουν στη χώρα ! Πριν δώσετε το φύλλο εργασίας , συζητήστε με τα παιδιά , έτσι ώστε να χρωματίσουν μόνο την ελληνική σημαία , να κυκλώσουν μόνο τα γράμματα του ελληνικού αλφαβήτου , να αποφύγουν να χρωματίσουν το μάνγκο και την ινδική καρύδα , όπως και τον πύργο του ΆΙφελ , το Μπιγκ Μπεν και τον Πύργο της Πίζα; !!!
Μελέτη περιβάλλοντος : μιλώντας για την Ελλάδα
Ώρα να συζητήσουμε με τα μικρούλια μας !!Ποιες είναι οι ομορφιές της πατρίδας μας ; Ποια αξιοθέατα ή μνημεία της χώρας μας γνωρίζετε ; Τι παράγει η χώρα μας ; Ποια είναι τα παραδοσιακά ελληνικά φαγητά που θα προτείναμε σε ένα ξένο ; Τι γνωρίζετε για τη μουσική και τα τραγούδια της ;
Ένα ελεύθερο φύλλο εργασίας , αλλά και ένα φύλλο εργασίας για τη μελέτη , όπου τα παιδιά καλούνται να χρωματίσουν μόνο τις εικόνες που ταιριάζουν στη χώρα ! Πριν δώσετε το φύλλο εργασίας , συζητήστε με τα παιδιά , έτσι ώστε να χρωματίσουν μόνο την ελληνική σημαία , να κυκλώσουν μόνο τα γράμματα του ελληνικού αλφαβήτου , να αποφύγουν να χρωματίσουν το μάνγκο και την ινδική καρύδα , όπως και τον πύργο του ΆΙφελ , το Μπιγκ Μπεν και τον Πύργο της Πίζα; !!!
Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014
Μαθαίνοντας για την Τουρκία (με αφορμή την 25η Μαρτίου )
Ζήση Ανθή : Εποπτικό υλικό για το νηπιαγωγείο .
Τραγούδια κι άλλα βιντεάκια από την Τουρκία
Μιλώντας για την Επανάσταση του 1821 τα παιδιά ήθελαν να γνωρίσουν στοιχεία και του τουρκικού πολιτισμού , να ακούσουν τραγούδια ,
μουσική ,
νανουρίσματα ,
αλλά και να δουν κι άλλα βιντεάκια .
Κυριακή 9 Μαρτίου 2014
Οι μαργαρίτες του Μ μ
Ζήση Ανθή : Το γράμμα μ στο νηπιαγωγείο .
Ο Μάρτης και οι μαργαρίτες του μας μαθαίνει το γράμμα μ ! Πόσες πολλές μαργαρίτες υπάρχουν ανάλογα με την αρχική φωνούλα ; Μπορείς να φτιάξεις τις μαργαρίτες βάζοντας τα σωστά πέταλα , ανάλογα με τις αρχικές φωνούλες ; Την ιδέα μου την έδωσε μια εικόνα - χρωμοσελίδα που βρήκα αναζητώντας στο διαδίκτυο .
Κι εμείς φτιάξαμε στο σχολείο μας τις δικές μας μαργαρίτες γράφοντας μέσα στην κάθε μια λεξούλες ! Τα παιδιά αντίστοιχα μπορούν να ζωγραφίσουν σε κάθε πέταλο και να φτιάξουν τις δικές τους μαργαρίτες!
Μαθαίνοντας το γράμμα μ στο νηπιαγωγείο .
Ο Μάρτης και οι μαργαρίτες του μας μαθαίνει το γράμμα μ ! Πόσες πολλές μαργαρίτες υπάρχουν ανάλογα με την αρχική φωνούλα ; Μπορείς να φτιάξεις τις μαργαρίτες βάζοντας τα σωστά πέταλα , ανάλογα με τις αρχικές φωνούλες ; Την ιδέα μου την έδωσε μια εικόνα - χρωμοσελίδα που βρήκα αναζητώντας στο διαδίκτυο .
Κι εμείς φτιάξαμε στο σχολείο μας τις δικές μας μαργαρίτες γράφοντας μέσα στην κάθε μια λεξούλες ! Τα παιδιά αντίστοιχα μπορούν να ζωγραφίσουν σε κάθε πέταλο και να φτιάξουν τις δικές τους μαργαρίτες!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)