Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Η πρώτη μέρα στο νηπιαγωγείο και τα συναισθήματά μου

Ζήση Ανθή : Ιδέες για την πρώτη μέρα στο νηπιαγωγείο .

Πρώτη μέρα στο σχολείο κι ένιωσα πάρα πολλά ...



Είμαι χαρούμενο πολύ γιατί μεγάλωσα και πάω στο σχολείο , αλλά και γιατί γνώρισα πολλά παιδιά και περάσαμε όμορφα !!!
Στεναχωριέμαι που δεν είμαι κοντά στη μανούλα μου , το μπαμπά μου και το μικρό μου αδερφάκι !
Ζηλεύω την αδερφή μου , που κάθεται στο σπίτι μαζί με τη μανούλα μου!!
Αγχώνομαι , γιατί δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω! 
Αγχώνομαι , όταν δε βλέπω τη μανούλα μου έξω από την πόρτα του νηπιαγωγείου! Άραγε θα έρθει να με πάρει , όταν σχολάσουμε ; 
Νιώθω ικανοποίηση , όταν η κυρία μου λέει "Μπράβο" για τη ζωγραφιά μου!! Είμαι περήφανος , που ζωγραφίζω τόσο όμορφα ή που κάνω τόσο όμορφες κατασκευές !!
Νιώθω αγάπη γιατί η κυρία μου δίνει ένα φιλάκι και μου χαϊδεύει τα μαλλάκια!
Θυμώνω όταν μου παίρνουν το παιχνίδι μου κάποια άλλα παιδιά ή όταν λέει η κυρία να καθίσουμε στην παρεούλα !!!!!! Δε θέλω να καθίσω στην παρεούλα , θέλω να τα ανακαλύψω όλα μέσα στο νηπιαγωγείο !!!!!!!!!!!!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου