Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Τα θέλω ενός ατόμου με κινητικά προβλήματα ( 3 Δεκεμβρίου )

Ζήση Ανθή : Ημέρα ατόμων με αναπηρίες (3/12) Ποίημα και εικόνες για συζήτηση .


Θέλω να ...

Θέλω να μην παίζω μοναχό , 
με  φίλους να περνάω όμορφα τον καιρό !!
Στην παιδική χαρά με φίλους να πηγαίνω , 
κούνια να κάνω ... μόνος να μη μένω !!! 

Θέλω να ξέρετε , φίλοι μου καλοί , 
πως κι εγώ τα καταφέρνω !!
Στους δρόμους μόνος μου διαβαίνω , 
και στα αγωνίσματα τα καταφέρνω !! 

Τρέχω , κολυμπώ , παίζω μπάσκετ ...
η αναπηρία μου δε με εμποδίζει σ' αυτό !!!
Θέλω να έχω ευκαιρίες κι εγώ !! 
Τι , κι αν το κάνω με τρόπο διαφορετικό ;  

Γι' αυτό λοιπόν , μη με λυπάστε , 
να ενθαρρύνετε και κοντά μου νά 'στε !!!! 
Να με βοηθάτε , όταν σας χρειαστώ 
και πρωτοβουλίες να μου δίνετε 
κι εγώ να προσπαθώ !!!!! 

Θέλω να μη λένε όλοι : " Δε μπορεί !!!" 
και την αδυναμία μου να τονίζουν κάθε στιγμή !!!
Δεν είμαι ο μόνος άνθρωπος πάνω στη γη , 
που έχει κινητικά προβλήματα ...
Τι στην ευχή ; 

Θέλω να πω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ , 
στην οικογένειά μου , που έχω στο πλευρό !!! 
Θέλω να πω Σ' ΑΓΑΠΩ , 
σ' όλους τους φίλους μου , που είναι πλάι μου εδώ ! 

Θέλω να ονειρεύομαι και να ελπίζω, 
στην Πολιτεία τα δικαιώματά μου θυμίζω !!!!! 
Θέλω το σχολείο μου να έχει μια ράμπα 
και να μην πάω χιλιόμετρα τζάμπα !!!!!!!!! 

Θέλω ευκαιρίες να έχω μοναδικές , 
να αθλούμαι κι εγώ σε ομάδες ειδικές !! 
Θέλω στην παιδική χαρά παιχνίδια 
να υπάρχουν για όλα τα παιδιά  !!

Θέλω μπροστά στο parking μου να μην παρκάρουν 
και πάνω απ' τα πεζοδρόμια όλα τα αυτοκίνητα να πάρουν !!!!
Θέλω ελεύθερα στους δρόμους να περπατώ , 
εμπόδια παντού να μη συναντώ !! 
Στα σούπερ μάρκετ να μη βάζουν τα αυτοκίνητα στη θέση τη δική μου , 
ας σκεφτούν λιγάκι και τη θέση τη δική μου  !!

Κι όταν θα γεράσω πια ...
θέλω ένα άνθρωπο που μ' αγαπά , 
να στέκει στο πλάι μου ,
να μου χαμογελά !!!

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ για συζήτηση 









και εικόνες clipart .. 




















Αφορμή για όλα η Αργυρώ που καταφέρνει πράγματα ένα σωρό !!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου