Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

Φρουτομετάλλια

Ζήση Ανθή : Υγιεινή διατροφή στο νηπιαγωγείο .

Επιβραβεύουμε τα παιδιά που τρώνε υγιεινά 




Τι έχουν τα παιδιά μαζί τους για κολατσιό ; Σπάνια βλέπουμε να έχουν μαζί τους κάποιο φρούτο . Για να τα ενθαρρύνουμε να ααλλάξουν διατροφικές συνήθειες , καλό θα ήταν να τους δίνουμε ένα μετάλλιο , ένα φρουτομετάλλιο . 

Η ιδέα είναι της αγαπημένης φίλης , δασκάλας , Ελένης Χασιώτη  και την ευχαριστώ θερμά , που τη μοιράστηκε μαζί μου !!! Και φυσικά η ανάρτησή μου αυτή είναι αφιερωμένη στην ίδια με όλη μου την αγάπη !!!!!!!!!!!

2 σχόλια:

  1. Ανθή ευχαριστούμε την κυρία δασκάλα και εσένα που τα αναδημοσίευσες. Μου χρειάζονται οπωσδήποτε! Σε φιλώ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μυρτώ μου , δεν έκανα αναδημοσίευση !
      Η Ελένη μου είπε την καταπληκτική ιδέα της κι εγώ την τροποποίησα ! Η ίδια έγραφε σε κάθε φρουτομετάλλιο και την παροιμία , όπως : "Ένα μήλο την ημέρα , το γιατρό τον κάνει πέρα!" Ο καλύτερος φρουτοφάγος της εβδομάδας θα έπαιρνε το μετάλλιό του .
      Αντίθετα , εγώ δίνω καθημερινά σε κάθε παιδί που έχει για κολατσιό του ένα φρουτάκι και τα κολλάει σε μια σελίδα . Στοτέλος του μήνα , όποιος έχει τα περισσότερα μεταλλιάκια ,γίνεται ο φρουταρχηγός του μήνα !!!!
      Καλή συνέχεια και στο δικό σου δημιουργικό έργο !!!!! φιλιά

      Διαγραφή