Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 1 Ιουνίου 2013

Ένα βραβειάκι από το μαγικό κουτί της Κατερίνας !


Ένα ανοιξιάτικο βραβείο 


Πριν από λίγες μέρες έλαβα ένα μήνυμα από την αγαπημένη φίλη και συνάδελφο , Κατερίνα  Κανέλλη , που μέσα στο μαγικό της το κουτί είχε ένα βραβειάκι και για μένα !! Κατερίνα μου σε υπερευχαριστώ !!!!1 Να είσαι πάντα δημιουργική και να περάσεις ένα όμορφο χαρούμενο καλοκαίρι ! 
Δε σε ξέχασα , Κατερίνα μου !! Περίμενα την κατάλληλη στιγμή ! Επιτέλους έπεισα τη συνάδελφο που δουλεύουμε μαζί  στο ολοήμερο να φτιάξει ι το δικό της blog , γιατί ξέρω πόσο πρωτότυπες ιδέες έχει και πόσο εξαιρετική δουλειά κάνει και σκέφτηκα να της χαρίσω το πρώτο της βραβειάκι !

Το δεύτερο βραβείο μου θα το χαρίσω στο ιστολόγιο της Βαγγελίτσας Καραβά  "...σαν το γαλάζιο του ουρανού ..." , που κάθε φορά με εκπλήσσει με τις δράσεις τους , αλλά και την άρτια οργάνωσή τους !http://kvaggelitsa.blogspot.gr/

Το τρίτο βραβείο μου θα το χαρίσω στο 5ο Νηπιαγωγείο Σερρών , γιατί γίνονται απίστευτα όμορφα πράγματα εκεί ! http://5onipserrwn.blogspot.gr/

Το τέταρτο  βραβείο μου θα το χαρίσω στο 15ο νηπιαγωγείο Γαλατσίου και στην αγαπημένη Κατερίνα Γαστεράτου για τις υπέροχες δημιουργίες  με το http://15nipgal.blogspot.gr/  .

Το πέμπτο βραβειάκι μου θα πάει στα "Αστερολούλουδα εν δράσει " της Μαρίας Λαμπροπούλου !

Και το βραβειάκι σας .... για να μην ξεχνιόμαστε  !!! Απλά το άλλαξα , αν μου επιτρέπεται , γιατί ήδη είχα λάβει ένα ίδιο βραβείο ....





3 σχόλια:

  1. Τι να πω Ανθή μου δεν έχω λόγια.. σε ευχαριστώ πολύ γι' αυτό το βραβειάκι, μου δίνει πολύ χαρά, ιδιαίτερα να το παίρνω από εσένα!! Πραγματικά κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε είτε κάποιες καταφέρνουμε να το δείχνουμε είτε όχι!!Σε ευχαριστούμε για όλες τις φανταστικές δημιουργίες σου! Πολλά φιλιά και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανθή μου!!ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!να είσαι πάντα καλά και να συνεχίσεις τις όμορφες σου αναρτήσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Ανθή μου! είναι μεγάλη τιμή να παίρνω βραβείο από σένα!!! μου δίνεις πολύ κουράγιο, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ και γι' αυτό και για τις υπέροχες δουλειές σου που μας δίνεις απλόχερα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή