Ζήση Ανθή : Φτιάχνοντας μια ιστοριογραμμή για το νηπιαγωγείο .
Με αφορμή το Πολυτεχνείο , τα νήπια μπορεί να μας ρωτήσουν άραγε πόσο παλιά έγινε αυτό ; Έγινε πριν από τον πόλεμο με τους Ιταλούς στα ελληνοαλβανικά σύνορα ; Μήπως είναι κατάλληλη στιγμή να βάλουμε όλα τα σημαντικά γεγονότα σε μια γραμμή και να προσθέτουμε κάθε καινούργιο , όταν χρειαστεί ; Κάθε φορά που θα μαθαίνουν τα παιδιά για ένα θέμα , π.χ. Πολυτεχνείο , Επανάσταση του 21 , θα το προσθέτουμε στη μηχανή του χρόνου που θα μας ταξιδέψει στην ιστορία και θα μας δείξει πια γεγονότα έγιναν πριν ή μετά από κάποια άλλα ! Και φυσικά μέσα στα σημαντικά γεγονότα , θα προσθέσουμε το σήμερα που είμαστε στο νηπιαγωγείο και τη χρονιά που γεννήθηκαν τα παιδιά , νήπια και προνήπια .
Σαν ταινία που περνά μέσα από γεγονότα σημαντικά
Με αφορμή το Πολυτεχνείο , τα νήπια μπορεί να μας ρωτήσουν άραγε πόσο παλιά έγινε αυτό ; Έγινε πριν από τον πόλεμο με τους Ιταλούς στα ελληνοαλβανικά σύνορα ; Μήπως είναι κατάλληλη στιγμή να βάλουμε όλα τα σημαντικά γεγονότα σε μια γραμμή και να προσθέτουμε κάθε καινούργιο , όταν χρειαστεί ; Κάθε φορά που θα μαθαίνουν τα παιδιά για ένα θέμα , π.χ. Πολυτεχνείο , Επανάσταση του 21 , θα το προσθέτουμε στη μηχανή του χρόνου που θα μας ταξιδέψει στην ιστορία και θα μας δείξει πια γεγονότα έγιναν πριν ή μετά από κάποια άλλα ! Και φυσικά μέσα στα σημαντικά γεγονότα , θα προσθέσουμε το σήμερα που είμαστε στο νηπιαγωγείο και τη χρονιά που γεννήθηκαν τα παιδιά , νήπια και προνήπια .
τελειο!!
ΑπάντησηΔιαγραφή