Ζήση Ανθή : Μαθαίνοντας γράμματα στο νηπιαγωγείο .
Συνήθως όταν μαθαίνουμε ένα καινούργιο γραμματάκι τα παιδιά μαζί με άλλες λέξεις που μας λένε με αυτό το αρχικό μας λένε και ονόματα . Πόσα από αυτά είναι κοριτσίστικα και πόσα αγορίστικα ; Τι λέτε να τα βάλουμε σε στήλες και να τα μετρήσουμε ; Ποιο είναι το μεγαλύτερο όνομα ; Με τον τρόπο αυτό συνδυάζουμε τη γλώσσα και τα μαθηματικά .
Καταγράφουμε μόνο όσα μας λένε τα παιδιά κι όχι όσα γνωρίζουμε εμείς ή υπάρχουν γενικά , αναζητώντας διαδικτυακές πηγές για να τα βρούμε !
Ονόματα από Ι
Συνήθως όταν μαθαίνουμε ένα καινούργιο γραμματάκι τα παιδιά μαζί με άλλες λέξεις που μας λένε με αυτό το αρχικό μας λένε και ονόματα . Πόσα από αυτά είναι κοριτσίστικα και πόσα αγορίστικα ; Τι λέτε να τα βάλουμε σε στήλες και να τα μετρήσουμε ; Ποιο είναι το μεγαλύτερο όνομα ; Με τον τρόπο αυτό συνδυάζουμε τη γλώσσα και τα μαθηματικά .
Καρτούλες ονομάτων από το γράμμα Ι ως παράδειγμα
Καταγράφουμε μόνο όσα μας λένε τα παιδιά κι όχι όσα γνωρίζουμε εμείς ή υπάρχουν γενικά , αναζητώντας διαδικτυακές πηγές για να τα βρούμε !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου