Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2016

Πρώτη μέρα στο νηπιαγωγείο

Άραγε ...

Αποτέλεσμα εικόνας για zurück zur Schuler clipart

Το χεράκι της μανούλας μου θα κρατήσω 
και για το σχολείο μου θα ξεκινήσω!
Η καρδούλα μου από αγωνία σαν τρελή χτυπάει!
Άραγε η κυρία θα με αγαπάει;

Άραγε θα μου χαϊδεύει τα μαλλάκια 
και θα μου λέει πως φορώ όμορφα ρουχαλάκια;
Άραγε θα μας διαβάζει παραμύθια
και θα μας μαθαίνει πολλά, μα την αλήθεια;

Αποτέλεσμα εικόνας για обратно в школу png
Άραγε θα χαμογελάει 
ή αυστηρά συνέχεια θα μιλάει;
Άραγε όταν δυσκολεύομαι θα με βοηθάει 
ή να προσπαθώ μόνη μου όλο θα μου ζητάει;

Άραγε σήμερα που θα είναι η πρώτη μέρα, 
θα μου πει την πιο γλυκιά της καλημέρα;
Άραγε πώς θα με καλωσορίσει; 
Μήπως μια καραμελίτσα μου χαρίσει; 

Άραγε θα μπορώ να ζωγραφίσω 
ή με μουντζούρες το χαρτί μου θα γεμίσω;
Άραγε τη ζωγραφιά μου στον τοίχο θα κρεμάει
ή μέσα στο συρτάρι να τη βάλω θα μου ζητάει;

Άραγε θα τα καταφέρω 
ή από τα άλλα παιδιά θα διαφέρω;
Άραγε θα αναλάβουμε καμία δράση
ή με άλλα θέματα η χρονιά μας θα περάσει;

Άραγε τα παιδιά θα με δεχθούν 
η πίσω από την πλάτη μου θα κρυφογελούν;
Άραγε θα μου κρατήσουνε το χέρι 
ή θα είμαι φίλη τους μόνο όταν τους συμφέρει;

Άραγε το σχολείο θα με εντυπωσιάσει
και η νηπιαγωγός στη διακόσμηση θα δώσει βάση;
Άραγε θα έχει παιχνίδια νέα
και θα περνάμε, όπως είπε η μαμά, ωραία;

Ανθή Ζήση 

Αποτέλεσμα εικόνας για обратно в школу png

Καλή σχολική χρονιά σε όλα τα μικρά πλασματάκια!!! Μη φοβάστε! Θα περάσετε όμορφα στο νηπιαγωγείο!

Καλή σχολική χρονιά στους γονείς!
 Μιλήστε στο παιδί σας με τα πιο όμορφα λόγια για το σχολείο! Ξέρετε,αποφασίσαμε να γίνουμε νηπιαγωγοί γιατί αγαπάμε πολύ τη δουλειά μας, μα πάνω απ' όλα αγαπάμε τα παιδιά και τα αγαπάμε όλα, όλα το ίδιο! Ναι, ξέρουμε ότι το δικό σας παιδί είναι ξεχωριστό για σας, αλλά και για κάθε μανούλα, για κάθε πατερούλη είναι το ίδιο! Εμείς όμως θα τα προσέχουμε όλα μαζί σαν μια μικρή ομαδούλα! Ίσως σας λείπουν μερικές ωρίτσες που θα είναι μακριά σας! Σκεφτείτε όμως ότι μεγάλωσαν πια και πρέπει να πάνε στο σχολείο, όπως όλα τα παιδιά!! Θα περάσουν όμορφα, θα παίξουν με συνομήλικα παιδιά, θα τραγουδήσουν, θα ζωγραφίσουν, θα σας φέρουν στο σπίτι τις μικρές τους εκπλήξεις, που ετοίμασαν με τα δικά τους χεράκια, γιατί πάντα είστε στην καρδούλα τους και το μυαλουδάκι τους!! Μας μιλάνε για σας με αγάπη κι ενθουσιασμό! Νιώθουν οικεία μαζί μας όταν μας λένε τα μικρά τους μυστικά! Μη φοβάστε! Τα κρατάμε σαν φυλακτό, όπως και τις γλυκιές τους ατάκες!Θα τα προσέχουμε!!!

Μια δημιουργική σχολική χρονιά σε όλους τους συναδέλφους με κέφι, έμπνευση, φαντασία, αγάπη !

Αποτέλεσμα εικόνας για καλή σχολική χρονιά





2 σχόλια: