Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Καλώς ήρθατε στο νέο μου ιστολόγιο

 Καλωσόρισμα 
Το νέο "Νηπιαγωγείο που ονειρεύομαι" !  

Αγαπητοί μου φίλοι και φίλες , σας ενημερώνω ότι το νέο μου ιστολόγιο θα έχει και πάλι την ίδια ονομασία με το προηγούμενο : Το νηπιαγωγείο που ονειρεύομαι ! 
 http://dreamskindergarten.blogspot.com/
Δε θα καταργήσω καμία δημοσιευση στο προηγούμενο ιστολόγιο μου , αλλά οτιδήποτε καινούργιο θα μπορείτε να το βλέπετε πλέον μόνο εδώ !
Θα συνεχίσω να είμαι κοντά σας , δημοσιεύοντας εποπτικό υλικό και ιδέες για το νηπιαγωγείο . Μου αρέσει να δημιουργώ και να μοιράζομαι ό,τι φτιάχνω μαζί σας !
φιλικά 
Ανθή

7 σχόλια:

  1. Καλό ξεκίνημα, στο νέο σου ιστολόγιο Ανθή! Είμαι σίγουρος ότι θα είναι εξίσου ποιοτικό και πλούσιο όπως και το πρώτο!!!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ , Αντώνη !
      Θα προσπαθήσω να το εμπλουτίσω , όπως και το άλλο νηπιαγωγείο που ονειρεύομαι , γιατί δε θά 'θελα να παραμείνει ένα όνειρο που έσβησε , αλλά να συνεχίσει να υπάρχει μέσα στο νέο !

      Διαγραφή
  2. Καλή επιτυχία και καλή δύναμη.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για την καινούρια σου αρχή που είμαι σίγουρη ότι θα είναι τόσο σπουδαία και βοηθητική όσο και η προηγούμενη.

    Φιλικά.Τάνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανθούλα καλημέρα! Μόλις μπήκα στο νέο σου ιστολόγιο! Καλή αρχή σου εύχομαι! Μου αρέσει πολύ! Σε ευχαριστούμε για όλα όσα μοιράζεσαι μαζί μας! φιλιά πολλά, Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εχεις μηπως δραστηριοτιτα με θεμα οι μικροι γιατροι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή