Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 12 Απριλίου 2013

Αινίγματα για το Πάσχα

Ζήση Ανθή : Εποπτικό υλικό και ιδέες για το Πάσχα στο νηπιαγωγείο .


Πασχαλιάτικα αινίγματα


Με λουλούδια τον στολίζουν ,
σ’ όλο το χωριό (ή σ’ όλη την πόλη) γυρίζουν !
Τι είναι ; Ο Επιτάφιος


Η νονά μου τη χαρίζει ,
με στολίδια τη γεμίζει
και στην εκκλησιά φωτίζει !
Τι είναι ; Η λαμπάδα


Με καλάθια τα παιδιά τριγυρνούν στη γειτονιά ,
τραγουδάκια λεν γλυκά και μαζεύουνε αυγά !
Τι είναι ; Τα κάλαντα των Βαΐων



Στο λιβάδι πινελιές ,
του Χριστού είναι σταλιές !
Τι είναι ; Οι παπαρούνες



Τα τυλίγουν και φουσκώνουν ,
σαν ψηθούν σ’ αναστατώνουν !
Τι είναι ; Τα πασχαλινά τσουρέκια


Τη Λαμπρή πάντα ανθίζω
κι ευωδιά σ’ όλους χαρίζω !
Τι είμαι ; Η Πασχαλιά


Τα κόκκινα όλα φορούν
και τα άλλα τα χτυπούν !
Με τσουγκρίσματα πολλά ,
όλοι λεν «Χρόνια πολλά» !
Τι είναι ; Τα κόκκινα αυγά



Με λαμπάδες και αυγά ,
πάνε και στην εκκλησιά
για να πουν «Χρόνια πολλά» !
Τι είναι ; Η Ανάσταση του Χριστού


Τα αινίγματα αυτά δεν τα έχω βρει σε κάποιο βιβλίο ή σε κάποια άλλη διαδικτυακή πηγή ! Αν σκεφτώ κι άλλα σχετικά με το θέμα , θα τα προσθέσω στη συνέχεια .

3 σχόλια:

  1. Παλι χρησιμη δουλειά μας προσφέρεις Ανθούλα! ΌΛα έτοιμα στο πιατο! Τι θα κάναμε χωρίς εσένα;;;;;χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΘΗ ΜΟΥ!!! ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!! ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΘΗ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή