Ζήση Ανθή : Εποπτικό υλικό και ιδέες για την άνοιξη στο νηπιαγωγείο .
Μέσα σε γλαστρούλες έγραψα διάφορα ονόματα λουλουδιών και μέσα σε μαργαριτούλες τοποθέτησα μια εικόνα από ένα λουλούδι . Τα παιδιά καλούνται , παρατηρώντας προσεκτικά τους πίνακες αναφοράς να βρουν σε ποιο γλαστράκι πρέπει να βάλουν το κάθε λουλούδι . Παιχνίδι ταύτισης .
Τα νήπια επίσης μπορούν να παίξουν κι ένα ακόμη παιχνιδάκι με τις γλαστρούλες και τα λουλουδάκια . 2 παιδιά έχοντας μπροστά τους όλα τα λουλουδάκια κι όλα τα γλαστράκια πρέπει να τα τοποθετήσουν όσο πιο γρήγορα μπορούν στα γλαστράκια . Αυτό το παιχνίδι μπορεί να μη θέλουν να το παίξουν όλα τα παιδιά ... μπορούμε , όμως να αφήσουμε το υλικό και να παίξουν μεταξύ τους στις ελεύθερες δραστηριότητες . Επίσης , αντί για 2 παιδιά , μπορούν τα παιδιά της τάξης να χωριστούν σε δυο ομάδες και να τοποθετήσει το κάθε παιδί της ομάδας από ένα λουλούδι , σα σκυταλοδρομία . Κερδίζει η ομάδα που θα βάλει γρηγορότερα τα λουλούδια της στα γλαστράκια .
Βάλε τα λουλούδια στα γλαστράκια !
Μέσα σε γλαστρούλες έγραψα διάφορα ονόματα λουλουδιών και μέσα σε μαργαριτούλες τοποθέτησα μια εικόνα από ένα λουλούδι . Τα παιδιά καλούνται , παρατηρώντας προσεκτικά τους πίνακες αναφοράς να βρουν σε ποιο γλαστράκι πρέπει να βάλουν το κάθε λουλούδι . Παιχνίδι ταύτισης .
Τα νήπια επίσης μπορούν να παίξουν κι ένα ακόμη παιχνιδάκι με τις γλαστρούλες και τα λουλουδάκια . 2 παιδιά έχοντας μπροστά τους όλα τα λουλουδάκια κι όλα τα γλαστράκια πρέπει να τα τοποθετήσουν όσο πιο γρήγορα μπορούν στα γλαστράκια . Αυτό το παιχνίδι μπορεί να μη θέλουν να το παίξουν όλα τα παιδιά ... μπορούμε , όμως να αφήσουμε το υλικό και να παίξουν μεταξύ τους στις ελεύθερες δραστηριότητες . Επίσης , αντί για 2 παιδιά , μπορούν τα παιδιά της τάξης να χωριστούν σε δυο ομάδες και να τοποθετήσει το κάθε παιδί της ομάδας από ένα λουλούδι , σα σκυταλοδρομία . Κερδίζει η ομάδα που θα βάλει γρηγορότερα τα λουλούδια της στα γλαστράκια .
Έξυπνη ιδέα! Ευχαριστούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφή