Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

Ένα ποίημα για την παραμέληση παιδιών

Ζήση Ανθή : Παγκόσμια ημέρα κατά της κακοποίησης των παιδιών (19/11)


Όλη τη μέρα η μαμά μου στο fb !!!!!!! 

Η μαμά μου , που στο fb συχνάζει , 
πάντα πρόχειρο φαγητό μας ετοιμάζει ...
κι όλο γκρινιάζει , πως δεν αδειάζει !!!!

Για κολατσιό κρουασάν πάντα μου βάζει 
κι όλο δικαιολογίες αραδιάζει ... 
μα δεν τολμώ να της μιλήσω , νευριάζει !!!

Εμένα πια δε με διαβάζει 
και με το παραμικρό τις φωνές μου βάζει ...
Το σκηνικό δε βλέπω να αλλάζει .... 
στο fb πάντα αράζει!!!

Στο σχολείο μου η δασκάλα τη φωνάζει !
Τιμωρία όλο η κυρία με βάζει !!! 
Πώς γίνεται αυτό να μην την ταράζει ;

Για την υγεία μου πια δεν τη νοιάζει!
Βήχω , μα σούπα δε μου ετοιμάζει !
Θερμόμετρο δε μου βάζει 
κι όλο μου λέει :" Είσαι μεγάλος πια!!" ..και θέση δεν αλλάζει !!!!

Μου λέει συνέχεια : "τώρα μιλώ!" , 
μα εμένα δε μου δίνει σημασία όταν της μιλώ 
κι εγώ μόνος t.v. παρακολουθώ !

Το κρεβάτι μου πια δεν το στρώνει 
και τα ρούχα μου σπάνια τα σιδερώνει ...
κι όλο με μαλώνει !!

Αχ! Μανούλα , αν με αγαπάς , 
άσε το fb κι έλα λίγο σε μας !! 
Στην αγκαλιά σου θέλω να με κρατάς , 
με τα αστεία μου , όπως παλιά , να γελάς 
και στα μαθήματά μου να με βοηθάς !!

Σταμάτα πια να με παραμελείς 
και τις δουλειές σου να τις αμελείς !!!!

Ζήση Ανθή - νηπιαγωγός 

Ένας από τους σύγχρονους τρόπους παραμέλησης των παιδιών είναι και η ενασχόληση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης . Εμπνευσμένο από την πρωινή συζήτηση με τα νηπιάκια μου και τα παιδιά της Β' Δημοτικού , που κάναμε κοινή δράση και αφιερωμένο φυσικά σ' αυτά με όλη μου την αγάπη και την ελπίδα να μη συμβείνει σε κανένα παιδί και να νιώθει την αγάπη των γονιών του  !! 

Ξέρω πως η αλήθεια μας τρομάζει !!!

1 σχόλιο: