Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

Δικαίωμα στη διατροφή ! Ας συζητήσουμε όλοι μαζί !

Ζήση Ανθή : Δικαίωμα στη διατροφή , μιλώντας για τα δικαιώματα των παιδιών (20 Νοεμβρίου )

Δικαίωμα στη διατροφή ! Πώς το αντιλαμβάνεται το κάθε παιδί ; 


Τι θα έλεγε ένας μικρός μαθητής ; Ίσως , θέλω να έχω κολατσιό , να μην πεινάσω στο σχολειό !
Τι θα έλεγε ένα παιδί στην οικογένειά του ;  Έχω δικαίωμα να τρώμε όλοι μαζί κάθε μέρα όχι μόνο όταν είναι γιορτή !!
Τι θα έλεγε ένα άστεγο παιδί ή ένα παιδί με διαβήτη ή ένα παχύσαρκο παιδί ;
Τι θα έλεγε ένα παιδί σε ένα εστιατόριο ή σε ένα fast food ή σε ένα εργαστήριο ή εργοστάσιο τροφίμων ; 

Και επειδή μιλάμε για τα δικαιώματα των παιδιών , είναι ευκαιρία να μιλήσουμε και για τις υποχρεώσεις του . 
π.χ Έχω υποχρέωση να πλύνω τα χεράκια πριν από το φαγητό !
Έχω υποχρέωση να είμαι προσεκτικό και να μη ρίχνω εδώ κι εκεί το φαγητό !!! 
Έχω υποχρέωση να βοηθώ στο στρώσιμο του τραπεζιού και στο συμμάζεμα !!! ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου