Ζήση Ανθή : Εποπτικό υλικό για το Πάσχα στο νηπιαγωγείο .
Ο Χριστούλης ανεβαίνοντας στο Γολγοθά και κρατώντας το βαρύ φορτίο του σταυρού , αλλά και έχοντας στο κεφάλι του ένα στεφάνι πλεγμένο με αγκάθια μάτωνε και το αίμα του κυλούσε σιγά - σιγά σ' όλη την πλαγιά . Το αίμα του έδωσε χρώμα στα λουλουδάκια κι έτσι οι παπρούνε ςέχουν πάρει το κόκκινο χρώμα .
Ένα καφετί πουλάκι βλέποντας το Χριστούλη με το ακάνθινο στεφάνι θέλησε να απαλύνει τον πόνο του ! Πήγε και στάθηκε πάνω στο κεφάλι του και προσπάθησε με το ράμφος του να τραβήξει ένα από τα αγκάθια .Την ώρα εκείνη σταλαγματιές έπεσαν στο λαιμό του και με μιας βάφτηκε κόκκινος . Την ίδια στιγμή άλλες σταγόνες αίματος κύλησαν προς το έδαφος και όλες οι παπαρούνες άνοιξαν διάπλατα τα πέταλά τους και βάφτηκαν κι αυτές κόκκινες .
Τα παιδιά μπορούν να ζωγραφίσουν ελεύθερα την ιστορία του κοκκινολαίμη και της παπαρούνας . Προτιμώ να βλέπω τα παιδιά να εκφράζονται με το δικό τους τρόπο , παρά να τους δίνω χρωμοσελίδες .
Επίσης μπορούμε να σκεφτούμε αν υπάρχουν κι άλλα πουλάκια που έχουν χρώμα στο λαιμό τους , όπως ο κοκκινολαίμης , καστανολαίμης , μαυρολαίμης κλπ
Ακόμη σκεφτόμαστε και λέμε λεξούλες που τελειώνουν σε -ούνα , όπως η παπαρούνα , σταχτοκουρούνα , χαλκοκουρούνα , γούνα , κούνα , ζουζούνα , φουρτούνα κλπ
Για το φύλλο εργασίας φωνολογικής ενημερότητας , ετοίμασα και ένα πίνακα αναφοράς .
Η αλήθεια είναι ότι τις τελευταίες μέρες δεν έχω δει τον αγαπημένο μου κοκκινολαίμη ! Δεν αποδημεί , αλλά όταν έχουμε αρκετή ζέστη προτιμά τις ορεινές και ημιορεινές περιοχές της χώρας μας ! Η φωτογραφία είναι από πέρυσι , που χιόνιζε και με επισκεπτόταν αρκετές φορές αναζητώντας τροφή !
Οι παπαρούνες και ο κοκκινολαίμης
Ο Χριστούλης ανεβαίνοντας στο Γολγοθά και κρατώντας το βαρύ φορτίο του σταυρού , αλλά και έχοντας στο κεφάλι του ένα στεφάνι πλεγμένο με αγκάθια μάτωνε και το αίμα του κυλούσε σιγά - σιγά σ' όλη την πλαγιά . Το αίμα του έδωσε χρώμα στα λουλουδάκια κι έτσι οι παπρούνε ςέχουν πάρει το κόκκινο χρώμα .
Ένα καφετί πουλάκι βλέποντας το Χριστούλη με το ακάνθινο στεφάνι θέλησε να απαλύνει τον πόνο του ! Πήγε και στάθηκε πάνω στο κεφάλι του και προσπάθησε με το ράμφος του να τραβήξει ένα από τα αγκάθια .Την ώρα εκείνη σταλαγματιές έπεσαν στο λαιμό του και με μιας βάφτηκε κόκκινος . Την ίδια στιγμή άλλες σταγόνες αίματος κύλησαν προς το έδαφος και όλες οι παπαρούνες άνοιξαν διάπλατα τα πέταλά τους και βάφτηκαν κι αυτές κόκκινες .
Τα παιδιά μπορούν να ζωγραφίσουν ελεύθερα την ιστορία του κοκκινολαίμη και της παπαρούνας . Προτιμώ να βλέπω τα παιδιά να εκφράζονται με το δικό τους τρόπο , παρά να τους δίνω χρωμοσελίδες .
Επίσης μπορούμε να σκεφτούμε αν υπάρχουν κι άλλα πουλάκια που έχουν χρώμα στο λαιμό τους , όπως ο κοκκινολαίμης , καστανολαίμης , μαυρολαίμης κλπ
Ακόμη σκεφτόμαστε και λέμε λεξούλες που τελειώνουν σε -ούνα , όπως η παπαρούνα , σταχτοκουρούνα , χαλκοκουρούνα , γούνα , κούνα , ζουζούνα , φουρτούνα κλπ
Για το φύλλο εργασίας φωνολογικής ενημερότητας , ετοίμασα και ένα πίνακα αναφοράς .
Η αλήθεια είναι ότι τις τελευταίες μέρες δεν έχω δει τον αγαπημένο μου κοκκινολαίμη ! Δεν αποδημεί , αλλά όταν έχουμε αρκετή ζέστη προτιμά τις ορεινές και ημιορεινές περιοχές της χώρας μας ! Η φωτογραφία είναι από πέρυσι , που χιόνιζε και με επισκεπτόταν αρκετές φορές αναζητώντας τροφή !
τελειο!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραίο!!!!!