Ζήση Ανθή : Ιδέες για τη μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό .
Πριν πάμε στο Δημοτικό σχολείο συζητάμε με τα νήπια για το πώς θα ήθελαν να είναι το νέο τους σχολείο , οι δάσκαλοί τους , οι συμμαθητές τους .Πολλά παιδιά , βέβαια που έχουν αδερφάκια στο Δημοτικό γνωρίζουν ήδη αρκετά πράγματα τόσο για τους χώρους όσο και για τα μαθήματα που θα κάνουν εκεί !
Συζητώντας με τα δικά μου νήπια το θέμα , διαπίστωσα ότι πολλά από τα αγόρια θα προτιμούσαν να έχουν δάσκαλο κι όχι δασκάλα , ενώ όλα τα κορίτσια προτιμούν τις δασκάλες ! Επίσης , παιδάκια τα οποία έχουν κάποιο συγγενικό τους πρόσωπο , που είναι δάσκαλος ή δασκάλα , θα προτιμούσαν να έχουν αυτόν/ή στην Α Δημοτικού κι όχι κάποιο άγνωστο πρόσωπο . Μιλώντας για τα χαρακτηριστικά του , είπαν πώς θα ήθελαν και πώς δε θα ήθελαν να είναι . Καταγράψτε κι εσείς τις σκέψεις των παιδιών .
Στο ερώτημα"πώς θα ήθελαν να είναι το σχολείο τους " , πολλά μίλησαν για μια αυλή μεγάλη , χωρίς να υπάρχει τσιμέντο παντού και να έχει δέντρα και λουλούδια κοντά στην περίφραξη . Αυτό θα ήταν πάρα πολύ όμορφο να γίνει ένα βιβλιαράκι , με τον τίτλο " Πώς θέλω να είναι το νέο μου σχολείο ... " και να το δώσουμε σαν δωράκι στο δάσκαλο ή τη δασκάλα που θα μας δεχθεί για τη μετάβαση !
Επίσης , πριν πάμε στο Δημοτικό καταγράφουμε τις απορίες των παιδιών . Για ποιο θέμα θα ήθελαν να πληροφορηθούν ;
Συζητώντας με τα παιδιά για το Δημοτικό σχολείο
Πριν πάμε στο Δημοτικό σχολείο συζητάμε με τα νήπια για το πώς θα ήθελαν να είναι το νέο τους σχολείο , οι δάσκαλοί τους , οι συμμαθητές τους .Πολλά παιδιά , βέβαια που έχουν αδερφάκια στο Δημοτικό γνωρίζουν ήδη αρκετά πράγματα τόσο για τους χώρους όσο και για τα μαθήματα που θα κάνουν εκεί !
Συζητώντας με τα δικά μου νήπια το θέμα , διαπίστωσα ότι πολλά από τα αγόρια θα προτιμούσαν να έχουν δάσκαλο κι όχι δασκάλα , ενώ όλα τα κορίτσια προτιμούν τις δασκάλες ! Επίσης , παιδάκια τα οποία έχουν κάποιο συγγενικό τους πρόσωπο , που είναι δάσκαλος ή δασκάλα , θα προτιμούσαν να έχουν αυτόν/ή στην Α Δημοτικού κι όχι κάποιο άγνωστο πρόσωπο . Μιλώντας για τα χαρακτηριστικά του , είπαν πώς θα ήθελαν και πώς δε θα ήθελαν να είναι . Καταγράψτε κι εσείς τις σκέψεις των παιδιών .
Στο ερώτημα"πώς θα ήθελαν να είναι το σχολείο τους " , πολλά μίλησαν για μια αυλή μεγάλη , χωρίς να υπάρχει τσιμέντο παντού και να έχει δέντρα και λουλούδια κοντά στην περίφραξη . Αυτό θα ήταν πάρα πολύ όμορφο να γίνει ένα βιβλιαράκι , με τον τίτλο " Πώς θέλω να είναι το νέο μου σχολείο ... " και να το δώσουμε σαν δωράκι στο δάσκαλο ή τη δασκάλα που θα μας δεχθεί για τη μετάβαση !
Επίσης , πριν πάμε στο Δημοτικό καταγράφουμε τις απορίες των παιδιών . Για ποιο θέμα θα ήθελαν να πληροφορηθούν ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου