Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Γνωρίζω τα μουσεία , μουσειακή εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο

Ζήση Ανθή : Εποπτικό υλικό για την ημέρα των μουσείων (18/5) και για τη μουσειακή αγωγή στο νηπιαγωγείο .

Βιντεάκια και χρήσιμες συνδέσεις για τα μουσεία 

Εδώ Λιλιπούπολη , " μέσα στο μουσείο" 

Μες στο μουσείο μ μες στο μουσείο 
μια μέρα μπήκα με φόρα κι εγώ ! 
Μη με τραβάτε , μη μου κολλάτε , 
απ' το μουσείο δε θέλω να βγω ! 
Τρέχω , τρέχω μες στα δωμάτια 
με όλου του κόσμου τους θησαυρούς , 
που δεν τους χωράει ανθρώπου νους . 
Αχ το μουσείο , αχ το μουσείο , 
φεγγοβολάει σαν άστρο χρυσό , 
δε θέλω μπάλα ούτε τραμπάλα , 
δε θέλω ούτε να παίξω κουτσό , 
θέλω , θέλω , θέλω μουσείο , 
θέλω να βλέπω τους θησαυρούς , 
που δεν τους χωράει ανθρώπου νους ! 
Μη με τραβάτε , μη μου κολλάτε , 
απ' το μουσείο δε θέλω να βγω ! 
Μες στο μουσείο , μες στο μουσείο 
θέλω να γίνω πορτρέτο κι εγώ ,
 μες στο μουσείο , μες στο μουσείο 
θέλω να γίνω πορτρέτο κι εγώ !!
Μουσική : Νίκος Κυπουργός 
Στίχοι : Μαριανίνα Κριεζή 


Μουσείο της Ακρόπολης 







Βυζαντινό Μουσείο της Αθήνας 



Ιστορικό μουσείο Αθηνών 



Σιδηροδρομικό μουσείο Θεσσαλονίκης 


Ναυτικό μουσείο Καλύμνου 



Μουσείο Ελιάς Σπάρτης 


Λαογραφικό Μουσείο Καστοριάς 


Μουσείο Οίνου



Μουσείο Μετάξης Σουφλίου 



Μουσείο Αφής 


Χρήσιμες διευθύνσεις : 

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα! Πολύ όμορφη κίνηση η πρωτοβουλία σας να βάζετε βίντεο για να εκπαιδεύσετε τα μικρά παιδιά για τα μουσεία της χώρας μας! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα σας και σας ευχαριστώ πολύ !!
      Χαίρομαι που σας άρεσε η δημοσίευσή μου !!
      Πιστεύω πως τα βιντεάκια , ως εποπτικό υλικό , βοηθούν τα παιδιά να έρθουν πιο κοντά στα μουσεία , να τα αγαπήσουν , να μάθουν γι' αυτά , ακόμη κι αν δεν έχουν τη δυνατότητα να τα επισκεφτούν ή να προετοιμαστούν , κάνοντας κάποια επίσκεψη σε κάποιο μουσείο της χώρας για το τι μπορούν να δουν .... Καλό μήνα !

      Διαγραφή