Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Συμφωνία με ένα δέντρο του Γιώργη Κρόκου , εικονόλεξο για το νηπιαγωγείο

Ζήση Ανθή : Εποπτικό υλικό για την ημέρα του περιβάλλοντος στο νηπιαγωγείο .

Συμφωνία με ένα δέντρο , ιδέες και δραστηριότητες για το ποίημα του Γ. Κρόκου 


Συμφωνία με ένα δέντρο

Έχω  ένα φίλο μου πιστό
ένα δέντρο φουντωτό .
Συμφωνία του ‘χω κάνει
με χαρτί και με μελάνι .
Να του δίνω εγώ νερό ,
να μου δίνει αυτό χορό .
Να παινεύω τα πουλιά του ,
να του λέω σ’ αγαπώ ,
να μου δίνει τον καρπό .
Ν’ αγκαλιάζω τον κορμό του ,
να με λέει κι αδερφό του .
Και να ζήσουμε μαζί ,
όσο ζω κι όσο θα ζει .

Γιώργης Κρόκος

Το ποίημα σε  εικονόλεξο και οι αντίστοιχες καρτελίτσες . 





Διαβάζοντας το ποίημα , μπορούμε να συζητήσουμε για τα δέντρα , τι μας προσφέρουν  και τι θα ήθελαν από εμάς . Επίσης , τα νήπια  μπορούν να ζωγραφίσουν το ποιηματάκι ολόκληρο ή στίχο - στίχο και να το κάνουν βιβλιαράκι . Ακόμη , μπορούν να κάνουν μια αφισούλα με οικολογικά μηνύματα .


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου