Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Το τρενάκι των αναμνήσεων του νηπιαγωγείου

Ζήση Ανθή : Ιδέες και εποπτικό υλικό για τη λήξη της σχολικής χρονιάς στο νηπιαγωγείο . 

Τι θέλω να θυμάμαι από το νηπιαγωγείο 


Πριν φτιάξετε το δικό σας τρενάκι των αναμνήσεων , ρωτήστε τα παιδιά τι θα ήθελαν να θυμούνται από το νηπιαγωγείο . 
Γράψτε το όνομά σας και διακοσμήστε το με όμορφες ζωγραφιές . Μπορούμε να σκεφτούμε από που πήραμε το κάθε γραμματάκι του ονόματος μας και να κάνουμε αντίστοιχες ζωγραφιές . π.χ. Αν ζωγράφιζα εγώ το όνομά μου θα έφτιαχνα άνθη -λουλούδια ,  νεράιδες , θάλασσα και φυσικά ένα λαμπερό ήλιο !! 
Γράψτε ένα μικρό ποιηματάκι , κολλήστε φωτογραφίες όπου θέλετε και πείτε στους γονείς : 
Αγαπημένοι μου γονείς , 
κοιτάξτε με καλά , 
αυτό μου το  ενθύμιο 
φυλάξτε το καλά ,
 το πρώτο το σχολείο μου
 να το θυμάμαι παντοτινά !














Μπορείτε να τα εκτυπώσετε σε λευκό ή χρωματιστό χαρτί . 

Κι ένα βαγόνι για να προσθέσετε εσείς οτιδήποτε άλλο θέλετε ή οτιδήποτε προτείνουν τα παιδιά . 


7 σχόλια: