Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Μαμά , μπαμπά ... μην καπνίζετε !

Ζήση Ανθή : Εποπτικό υλικό και ιδέες για την παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος στο νηπιαγωγείο .

Παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος (31/5) στο νηπιαγωγείο 



Στις 31 Μαΐου του 1988 καθιερώθηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας  παγκοσμίως ως ημέρα κατά του καπνίσματος
Ενημερωθείτε για τις βλαβερές συνέπειες του  καπνίσματος  ΕΔΩ 
Ας συζητήσουμε με τα παιδιά στο σχολείο το θέμα ! Ας συζητήσουμε με τα παιδιά μας ως γονείς τι θα ήθελαν , τι σκέφτονται τα παιδιά , όταν οι μεγάλοι καπνίζουν !  Οι απόψεις των παιδιών , μπορούν να μας δώσουν έμπνευση , για να δημιουργήσουμε όμορφες αφισούλες και να τις παρουσιάσουν τα ίδια τα παιδιά  στους γονείς , που καπνίζουν .
- Μανούλα , μην καπνίζεις πια , σκέψου το αδερφάκι μου , που έχεις στην κοιλιά ! 
- Κάθε φορά που ανάβεις ένα τσιγάρο , κοίταξέ με ! Τα μάτια μου δακρύζουν κι εγώ βήχω ! 
- Ακόμη και τα μαλλιά μου μυρίζουν , όταν στο σπίτι μου καπνίζουν ! 
- Αν θέλεις να καπνίσεις , σε παρακαλώ , πήγαινε στο μπαλκόνι ! Τι φταίω εγώ να αναπνέω αυτό τον καπνό ! 
- Αν θέλεις να έχεις πνευμόνια καθαρά , άσε τα τσιγάρα και σκέψου το καλά!
Μπορούμε να παρατηρήσουμε ένα πακέτο τσιγάρων , να διαβάσουμε λογότυπα ή μηνύματα που υπάρχουν πάνω στα πακέτα , να δούμε σχετικές γελοιογραφίες , εικόνες σχετικές με το θέμα και να τις σχολιάσουμε .











Ποια είναι τα στατιστικά του καπνίσματος στις οικογένειες των παιδιών της τάξης μας ; Πόσα άτομα καπνίσουν στην κάθε οικογένεια ; Σε πόσες οικογένειες δεν υπάρχει ούτε ένας καπνιστής ; Αυτό είναι προτιμότερο να γίνει σε ένα απλό πινακάκι διπλής εισόδου και όχι ονομαστικά .


Επίσης , μπορούμε  να ακούσουμε το τραγούδι  του Θανάση Ντζούφρα από το youtube , όπως και άλλα σχετικά βιντεάκια .


Ακόμη , μπορούμε να κάνουμε κατασκευές με τα άδεια πακέτα των τσιγάρων ή με σπιρτόκουτα κλπ 
Μπορούμε να ετοιμάσουμε ένα μήνυμα για τους γονείς που καπνίζουν !! "Μπαμπά, έχω ένα πακέτο για σένα" , Μέσα στο πακέτο μπορούμε  να βάλουμε ένα μήνυμα για να σταματήσουν να καπνίζουν , πόσο βλαβερό είναι για την υγεία τους και συμβουλές για να το κόψουν

1 σχόλιο:

  1. .. τέλειο!! μπράβο Ανθή!!.. εύχομαι με την σωστή ενημέρωση.. να το κόψουμε πια!!! ... καθαρός αέρας παντού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή