Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Τα γλυκά λογάκια της μανούλας και μια ιδέα- κατασκευή για να της χαρίσουμε !

Ζήση Ανθή : Εποπτικό υλικό και ιδέες για τη γιορτή της μητέρας στο νηπιαγωγείο .

Πόσα λογάκια γλυκά λέει μια μανούλα στο παιδάκι της ; 


Σήμερα , καθώς μιλούσαμε για τη γιορτή της μητέρας με τα μικρούλια μου , τους ρώτησα πώς τους φωνάζει η μανούλα τους ... ε , λοιπόν ήταν τόσο όμορφα και τόσα πολλά τα λογάκια της κάθε μανούλας , που σκέφτηκα να τα καταγράψω κι όχι μόνο αυτό ! Σκέφτηκα να διαλέξουν μια από τις λεξούλες αυτές τα παιδιά , την πιο αγαπημένη τους  και να τη βάλουν σε μια μικρή κατασκευούλα - γλυκάκι και να τη χαρίσουν στην αγαπημένη τους μανούλα , λέγοντάς της πόσο πολύ τους αρέσει να ακούν τη συγκεκριμένη λέξη !! 
Ποια λογάκια ακούν τα παιδιά καθημερινά ή σχεδόν κάθε μέρα από μια μανούλα ; 
αγάπη μου , αγαπούλα μου , αγόρι μου , κορίτσι μου , παλικάρι μου , κοπέλα μου , αστέρι μου , αστεράκι μου , γλυκιά μου , δελφινάκι μου , ζουζουνάκι μου , ζουζουνίτσα μου , ζωή μου , ζωούλα μου , ήλιε μου , καρδούλα μου , καμάρι μου , λουλούδι μου , τριανταφυλλάκι μου , μπουμπουκάκι μου , λουκουμάκι μου , καραμελίτσα μου ,  νεραϊδούλα μου , ομορφιά μου , ματάκια μου , πριγκίπισσά μου , πρίγκιπά μου , χαρά μου , ψυχή μου , φουσκίτσα μου , γατούλα μου , τιγράκι μου , λιονταράκι μου , αρκουδάκι μου ...... 
Παρατηρώντας τις λεξούλες βλέπουμε ότι πολλές από τις γλυκές λεξούλες έχουν σχέση με γλυκά , όπως καραμελίτσα μου , με ζωάκια , όπως πεταλουδίτσα μου , με παραμύθια , όπως πριγκίπισσά μου , με τη φύση , όπως αστεράκι μου κλπ . 
Εκτός , όμως από αυτά οι μανούλες  πολλές φορές φωνάζουν τα παιδιά τους με ένα χαϊδευτικό όνομα ... και είναι μια τέλεια ευκαιρία να παίξουμε με τα υποκοριστικά των ονομάτων τους ! π.χ. Η Μαρία μπορεί να γίνει Μαράκι , Μαρουλίτσα , Μαριγούλα , Μαιρούλα ...  Βέβαια , οι μανούλες πολλές φορές υπερβάλλουν στην προσπάθειά τους να φτιάξουν ένα χαϊδευτικό όνομα!!!!!!!
Αύριο θα φτιάξουμε τις κατασκευούλες μας με όμορφα χαρτόνια ! Σαν πατρόν , όμως μπορείτε , αν σας άρεσε η ιδέα , να χρησιμοποιήσετε  τα παρακάτω . Στα κερασάκια , αν θέλετε , αφήστε τα παιδιά να γράψουν την αγαπημένη τους λέξη , για να είναι καθαρά δημιουργία των παιδιών κι όχι δική μας  !



10 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσεη η ιδέα μου , Άρι μου !! Αλήθεια , εσύ ποια λεξούλα χρησιμοποιείς όταν μιλάς στο καμάρι σου ;

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Κάθε λεξούλα της μαμάς , κάθε λεξούλα του παιδιού , κάθε λεξούλα που βγαίνει μέσα από την καρδιά μας είναι συγκινητική , Ελισάβετ μου !!!!!!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!ακομα κι εγω που ξινιζω λιγο με την συγκεκριμενη γιορτη(γιατι να υπαρχει;οι μανουλες γιορταζουν καθε μερα!), βρηκα αυτη την κατασκευη φανταστικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμη κι αν έχει καθιερωθεί να γιορτάζεται η γιορτή της μανούλας μια φορά το χρόνο , η αλήεθια είναι ότι οι μανούλες γιορτάζουν κάθε μέρα , γιατί κάθε μέρα χαρίζουν αγκαλίτσες και λένε γλυκά λογάκια στα ζουζουνάκια τους , αλλά και γιατί δέχεται τα χάδια , τα φιλιά , τις αγκαλίτσες από τα χαριτωμένα μουτράκια που υπεραγαπά !!
      Μα μήπως κι αυτή δεν ακούει γλυκά λογάκια από τα μικρούλια της ; Μανούλα μου , μανουλίτσα μου και τόσα άλλα !! Ποτέ δε θα ξεχάσω τα πρώτα λογάκια αγάπης της κορούλας μου , που μη μπορώντας να μιλήσει καθαρά , με αγκάλιαζε και με φιλούσε , λέγοντας "ΜΑΛΟΥΝΑ ΜΟΥ !!!"

      Διαγραφή
  5. ωωωωωωωωωωω !!!!!!!!!!!!!
    μου αρέσει !!!!!!!
    πολύ !!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. A ,ρε Ανθήηηη!!!!Πόσα ωραία μας προσφέρεις!!!!Μπράβο και πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή