Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος στο νηπιαγωγείο : Ιδέες για τη δημιουργία αφίσας

Ζήση Ανθή : Ιδέες και εποπτικό υλικό για την παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος (5 Ιουνίου )  στο νηπιαγωγείο .

Εικονόλεξα για την ημέρα του περιβάλλοντος 







Αν θέλεις ...

  • να  ακούς χαρούμενα πουλιά , μην τους χαλάσεις τη φωλιά ! 
  • να με βλέπεις να τρέχω ελεύθερο στα δάση , τότε μη με κυνηγάς , μη με αιχμαλωτίζεις και μη βάζεις φωτιά στο σπίτι μου !
  •  το οξυγόνο μου να σου χαρίζω , πρέπει εσύ να μη κόβεις ανεξέλεγκτα τα δέντρα μου και να μη βάζεις φωτιές ! 
  • να έχεις πάρκο καθαρό , βοήθησε κι εσύ σ' αυτό ! 
  • να έχεις πάρκο όμορφο πολύ , φύτεψε δεντράκια και  λουλούδια εκεί !
  • στη σκιά μου να καθίσεις , πρέπει πρώτα εσύ να με φροντίσεις ! 
  • τους καρπούς μου να γευτείς , πρέπει εσύ να με ποτίσεις , να με περιποιηθείς ! 
  •  να έχεις πάντοτε νερό , μην το σπαταλάς άσκοπα , παρακαλώ ! 
  •  το πετρέλαιο να μην εξαντληθεί , μην κινείσαι με το αυτοκίνητο κάθε στιγμή !
  •  να παίζεις σε παραλία καθαρή , μην πετάς σκουπίδια εδώ κι εκεί ! 
  • η καρέτα - καρέτα να μην εξαφανιστεί , πρόσεχε που πατάς στην αμμουδιά ! Ίσως υπάρχουν κάπου αυγά ! 
  •   να βλέπεις πεταλούδες και πουλιά να πετούν , μη ρίχνεις φυτοφάρμακα εκεί που θα σταθούν ! 
  • να έχεις πάντοτε χαρτί , κάνε ανακύκλωση  κι εσύ !
  • να έχεις πάντοτε πλαστικό , ανακύκλωσέ το και αυτό ! 
Συζητήστε με τα παιδιά το θέμα και σκεφτείτε το , βλέποντάς το με μια διαφορετική οπτική ! Τι θα ζητούσε ένα δέντρο από εμάς ; Τι θα ήθελε ένα δάσος ή ένα ζωάκι που κινδυνεύει ; Τι θα ήθελε το πάρκο της γειτονιάς μας από εμάς ή η παιδική χαρά ; Τι θα επιθυμούσε όλο το περιβάλλον ;

Τι λέτε , φτιάχνουμε μια αφίσα ή έστω μια ατομική ζωγραφιά ;


2 σχόλια:

  1. Μπράβο Ανθή, ολοκληρωμένη και όμορφη δουλειά! Σου εύχομαι Καλό Καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και Καλό καλοκαίρι, Κλεοπάτρα μου !!
      Ευχαριστώ πολύ !!!!!!

      Διαγραφή